• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Donna69
    Halvblod skrev 2008-07-17 10:09:38 följande:
    Prinsess-stuffet är ju det som är absolut enklast att få tag på i massor. Vi valde lila tema på hennes namnfest men det var ju helt omöjligt att få tag på så nu gjorde jag det enkelt för mig och valde prinsesstema
    lättast är väl egentligen nalla puh...HUUUU *ryser av obehag*

sessor är klart bäst....våra iaf
  • mrsbygg

Lotta: gud vilket mysigt kalas! och flygeln sen, vilken kanon present!!

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Bärfis BF+7
  • Halvblod

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-17 10:28:56 följande:

va kul. satt faktiskt och letade lite i online affärer efter den, men hittade inget.
    Naaaaw, gulligt av dig!
  • Halvblod
    Donna69 skrev 2008-07-17 10:34:30 följande:
    lättast är väl egentligen nalla puh...HUUUU *ryser av obehag*sessor är klart bäst....våra iaf
    Hahaha, ja det är sant!
    mrsbygg skrev 2008-07-17 10:36:02 följande:
    Lotta: gud vilket mysigt kalas! och flygeln sen, vilken kanon present!!

Tack! Ja en flygel var bara klockrent!
  • jennsans

halvblod: ni köpte inte 2 på en gång då? ;) skönt att ni hittade på så ni kan köpa en ny iaf! hoppas hon blir glad =)

• zandrisen

Godförmiddag

Beckah, jättefin sida Känner igen det där med att inte hinna med nånting, jag har ju inte ens fixat körkortet som du har, hehe Å andra sidan slutade min mammaledighet i april, men jag har ju snart haft fem veckors semester, men jag har inte hunnit göra ett skit av det jag tänkte!

Grattis TORE!

Halvblod, great att det löste sig med ninisen! Mick har en groda han, som hans gudmor köpt i nån specialaffär i gtbrg. ska be hene att köpa en till in case of emergency, vore helt sjukt jobbigt om grodis kom bort!

Ang kalastema så gjorde jag det jäkligt enkelt för mig... Köpte blåklint och brudslöja som jag hade i vaser på borden, och sen dekorerade jag med blåa ballonger. Blått hade vi förresten på Mollys ettårsdag med, kändes som ett bra koncept då med copernicus bakade två superfina och goda tårtor (en mjölkfri till Mick) också, skönt att slippa det! Bilder finns i bloggen för dem som vill se

• Lindisen81

ang kalaset kommer vi inte ha nåt "tema", vi hade lila på dopet, med lila ballonger, lila rosett i dopklänning, lila dekorationer vid dukning osv. får räcka på ett par år =) släkten kommer och några nära vänner till mig som äääälskar lilla inez =) blir en lugn bjudning med massa bullar och lite tårta typ.

nu ääääntligen har vi köpt skruv så vi kan få dit panelen i köket! så nu jobabs det på igen efter att ha stått stilla ett tag =)

• zandrisen
    Lindisen81 skrev 2008-07-17 12:34:59 följande:
    ang kalaset kommer vi inte ha nåt "tema", vi hade lila på dopet, med lila ballonger, lila rosett i dopklänning, lila dekorationer vid dukning osv. får räcka på ett par år =) släkten kommer och några nära vänner till mig som äääälskar lilla inez =) blir en lugn bjudning med massa bullar och lite tårta typ.nu ääääntligen har vi köpt skruv så vi kan få dit panelen i köket! så nu jobabs det på igen efter att ha stått stilla ett tag =)
    Känner igen det där med att det står stilla mellan varven... Vi gjorde ju klart köket innan semestern, men sen har det inte hänt så mycket. Nu är dock maken igång med att slipa och måla garderobsdörrarna till hallen nere, och efter detta blir det lister som ska på plats. Måste sätta igång på allvar så att vi kan värdera om huset, hela vår budget bygger ju på att vi ska få in renoveringskontot i bottenlånet! *stressad*
  • Lindisen81

zandrisen; men det blir sååå fint hos er, brukar kika i bloggen. ja alla lister o allt kommer dröja , hehe blir väl klart lagom till jul kanske =) så en sak till haha, "glömt" måla taket! så det ska göras, får täcka allt med plast!

• Beckah82

Jag hade inget kalastema. Bara färgglatt. Det enda jag hade bestämt var att det absolut INTE skulle fvara komersiella och töntiga tryck såsom Nalle Puh, Actonfigurer osv, sånt känns "usch"

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2