• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Lindisen81

phua! river kakel med en Inez krypandes vid fötterna, haha, inte det lättaste =) nu ska jag försöka få vardagen att funka med ett ofungerande kök till mitten av juli... kommer det lyckas...?hehe, ja vi får se.

här lyser solen idag, men lite blåsigare. tycker det är rätt så skönt. nä ska återgå till kaklet nu när Inez sitter i sulkyn och tittar på tv =)

• Tania

jaha. ja... om fem timmar sitter man i bilen till arlanda hotellby där vi ska sova inatt... i morgon tiiiiidigt drar vi till Mallis...

• Lindisen81
    Tania skrev 2008-06-09 10:00:11 följande:
    jaha. ja... om fem timmar sitter man i bilen till arlanda hotellby där vi ska sova inatt... i morgon tiiiiidigt drar vi till Mallis...
    vad härligt!! ha en trevlig resa med en massa sol, bad o god mat!
  • mrsbygg
    du dum! packa ner mig i en väska!!
  • jennsans
    ha det så jättebra nu!
    kram
  • Tania
    Lindisen81 skrev 2008-06-09 10:01:09 följande:
    vad härligt!! ha en trevlig resa med en massa sol, bad o god mat!
    mmmm maaat... *dreggel*
  • Tania
    mrsbygg skrev 2008-06-09 10:03:25 följande:
    hahahaha... vill du föda på Mallis??

Risken finns ju
  • zandrisen
    Lindisen81 skrev 2008-06-09 09:21:17 följande:
    phua! river kakel med en Inez krypandes vid fötterna, haha, inte det lättaste =) nu ska jag försöka få vardagen att funka med ett ofungerande kök till mitten av juli... kommer det lyckas...?hehe, ja vi får se.här lyser solen idag, men lite blåsigare. tycker det är rätt så skönt. nä ska återgå till kaklet nu när Inez sitter i sulkyn och tittar på tv =)
    Haha, fråga mig, levde ju med 2 kokplattor och en liten kyl nere i tvättstugan under 4 månader! Man klarar mer än man tror... Men drygt var det!!! Hoppas det går fort och problemfritt för er! Vad blev det för luckor förresten?
    Inte alls avundsjuk, tänk vad jobbigt med hotellfrukst och pooler, blääää... Hoppas ni får det supermysigt!!!
    mrsbygg skrev 2008-06-09 10:03:25 följande:
    en väska för dig och en för magen då isf, haha... Nu är det inte långt kvar ju, shit, tyckte det var nyss du berättade att ni skulle ha en till!
  • mrsbygg
    Tania skrev 2008-06-09 10:12:52 följande:
    hahahaha... vill du föda på Mallis??Risken finns ju
    ja va fan d kvittar
  • mrsbygg
    zandrisen skrev 2008-06-09 10:34:17 följande:
    en väska för dig och en för magen då isf, haha... Nu är det inte långt kvar ju, shit, tyckte det var nyss du berättade att ni skulle ha en till!
    nää då d finna juh jätte väskor!
    mja 4 veckor kvar har man otur är det 6v kvar..
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2