• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Lindisen81

zelda; nä va jobbigt med sjukdom!!! hoppas du snart är frisk igen.
    ja jag vet inte om det är operation, eller nångot annat... hon lät inte som hon ville dra upp åtgärderna nu eftersom hon inte va säker på att det kommer behövas...

• jelikas

Nu har vi vart på 11 månaders kontroll. Tore vägde 7510 g och var 71,4 cm lång

• Jessa6
    jelikan skrev 2008-06-11 14:55:30 följande:
    Nu har vi vart på 11 månaders kontroll. Tore vägde 7510 g och var 71,4 cm lång
    Oj vilken liten plutt Min kille vägde 10 kg exakt på 9 månadersdagen
  • jelikas
    Jessa6 skrev 2008-06-11 15:27:47 följande:
    Oj vilken liten plutt Min kille vägde 10 kg exakt på 9 månadersdagen
    japp, kommer nog inte bli någon tungviktare av honom
  • Prinsessan Zelda
    Lindisen81 skrev 2008-06-11 14:29:15 följande:
    zelda; nä va jobbigt med sjukdom!!! hoppas du snart är frisk igen. ja jag vet inte om det är operation, eller nångot annat... hon lät inte som hon ville dra upp åtgärderna nu eftersom hon inte va säker på att det kommer behövas...
    de brukar inte vilja oroa i onodan. det blir nog bra i alla fall.
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • jelikas

Någon som vet någon sida där man kan ladda upp sina egna filmer som man filmat?
    Har registerat mig på www.miloop.se men har inte fått något aktiveringsmejl och detta fixade jag igår. Har mejjlat dom 3 ggr nu och börjar bli trött på dom.

så om någon vet någon annan stans förutom youtube så vore det toppen

• jennsans

solstraalen och lindisen: missuppfattade ni inte varandra eller är det jag som missuppfattat allt?? lät som lindisen pratade om viktoperation och sol tror jag pratar om platikoperation.. eller??

här har vi haft trasig dator.. tur man har liten kunnig karl i huset så han kunde lösa det med en gammal dator =) (plockat ihop delar alltså)

• solstraalen

jennsans: de tänkte inte äns jag på =) Jag menade iaf som du trodde, att efter färdig viktnedgång få operera bort all hud som blivit över

• jennsans
    solstraalen skrev 2008-06-11 16:44:31 följande:
    jennsans: de tänkte inte äns jag på =) Jag menade iaf som du trodde, att efter färdig viktnedgång få operera bort all hud som blivit över
    då har vi rett ut det då :)
    hoppas det går bra för dig! bara o kämpa nu!
  • Lindisen81
    solstraalen skrev 2008-06-11 16:44:31 följande:
    hehe, jag tänkte inte heller på det men jag menade en sån där invändig operation av magsäcken =)
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2