• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Lindisen81

Zandrisen; vi valde tillslut Ståt-luckorna! de är sååå fina, vill ha mitt kök NU! grejen e den att vi inte ens har kokplattor =) vi har enbart micro under den här tiden, haha

• jelikas

Fick någon skit i ögat igår och idag när jag vakna var det helt igen gojsat och rött. Så skall ner till apoteket när sambon kommer hem och se om de har några ögondroppar, annars får det bli Vc för min del.

• zandrisen
    Lindisen81 skrev 2008-06-09 10:56:01 följande:
    Zandrisen; vi valde tillslut Ståt-luckorna! de är sååå fina, vill ha mitt kök NU! grejen e den att vi inte ens har kokplattor =) vi har enbart micro under den här tiden, haha
    Ståt är jättefina! Hade ju bestämt oss för dom, sen när vi stod och beställde så blev det konstigt nog Lidingö i sista sekunden Men vi är verkligen supernöjda! Micro går det med, finns ju så mycket färdigmat
  • Beckah82

Wiiiie nu har jag fått mina tider! Halka, stadskörning coh uppkörning

halkan imorgon och stadskörning nästa vecka och sen ett tag efter blir det uppkörning

Glaaaad

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • pilliss

Finns koffert...
    "amerikakoffert" tror jag dom kallas.
    Där kan du få plats

mrsbygg skrev 2008-06-09 10:53:00 följande:
    nää då d finna juh jätte väskor! mja 4 veckor kvar har man otur är det 6v kvar..
    Veni, Vidi, Vici...........
  • Donna69
    Tania skrev 2008-06-09 10:00:11 följande:
    jaha. ja... om fem timmar sitter man i bilen till arlanda hotellby där vi ska sova inatt... i morgon tiiiiidigt drar vi till Mallis...
    *muttrar*
    jaha??!!! so?? ja åk du....jag ska starta 48888 hemliga trådar medans du är borta....nej du kommer inte va saknad....

taaaaniaaaaaaaa
    stanna hemma!!!!!!!! snälla....?
  • Lindisen81
    Donna69 skrev 2008-06-09 13:26:25 följande:
    *muttrar*jaha??!!! so?? ja åk du....jag ska starta 48888 hemliga trådar medans du är borta....
    *lol*
    du är ju bara för rolig! behöver läsa lite skojsiga saker nu som muntrar upp mig, får inte bort det j-a kaklet! måste tydligen ha nå bättre verktyg, suck!
  • MissHeaven

Här hemma är det lite jobbigt just nu. Caspian har fått ganska hög feber och är kanongnällig. Det konstiga är att han inte verkar sjuk annars förutom lite snorig, men han gråter så där hysteriskt ibland så han måste ha riktigt ont någonstans. Har försökt kolla tänderna och jag tycker mig se att den första framtanden i överkäken är precis på gång - så jag antar att det är det. Min sambo jobbar och jag får typ inte ens gå på toaletten utan att Caspian ska sitta i mitt knä. Lämnar jag rummet så stortjuter han (värre än vanligt).

• Donna69
    Lindisen81 skrev 2008-06-09 14:25:49 följande:
    *lol*du är ju bara för rolig! behöver läsa lite skojsiga saker nu som muntrar upp mig, får inte bort det j-a kaklet! måste tydligen ha nå bättre verktyg, suck!
    öööhhh.....hammare??? *asg*
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2