• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • misan84
    Beckah82 skrev 2008-06-07 14:39:57 följande:
    Ni som har bilddagboken, vet ni hur man blockerar en viss person? En **** har kollat min bilddagbok varenda jäkla dag men aldrig skrivit. Har förstås undrat vem hon är men inte brytt mig. Hon har ju aldrig skrivit. Men så idag kom allra första kommentaren och den syns längst ner i bild. Resten är fortsättningen i gästboken. Länk till bild (den är för stor för att klistra in):www.familjelycka.se/Media/Gallery/d5882d22ec8...***Bilden hon syftade på och kommenterade var denna: Direktlänk: Beckah82.bilddagboken.se/p/show.html...
    shit vilken b i t c h...... tror man ska kunna det på inställningar kanske? hmm hoppas du lyckas!! o bilden är underbar!!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • skruttan35

Beckah - Håller med misan
    Tycker alla bilderna var helt underbara !!!
    Tyvärr så kan jag inget om bilddagboken men lycka till

• Donna69

fattar inte heller hur man blockar....sorry

• Donna69

ändra så att du har lösen in då?

• Beckah82
    Donna69 skrev 2008-06-07 16:46:00 följande:
    ändra så att du har lösen in då?
    nope jag vill ha sidan öppen (och ja jag vet att hon då kan se och skriva när hon är oinloggad) men skulle vilja få bort henne.
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Donna69

aha.....på så vis.
    har ingen aningom hur man gör...typiskt.....

• mrsbygg

tyvärr kan man inte blocka enskilda personer på bdb..
    inte vad jag sett iaf! Vill man inte att vissa ska kika så måste man ha lösen, lite små tråkigt juh..

• Tania

BEckah: Oj , vilken trevlig prick du fått på dig.

Är hon helt okänd för dig eller har du stött på henne nån annanstans också. Hon verkar ju helt klart störa sig på dig rejält och kan inte tänka mig att det går via bilddagboken.

Nåt annat forum kanske?

• Lindisen81

Beckah; men shit, vilken störd typ då. Tror tyvär inte heller man kan blocka utan lösenord... hmm kanske kan skriva ett mail till dem å fråga hur man kan göra...?

idag har vi varit på stranden! lägger upp bilder i bdb senare så kan ni kika på min sandiga tjej =)

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2