Inlägg från: jennsans |Visa alla inlägg
  • jennsans

hej hej!
    har inte varit här på några dagar då datorn haft virus men nu är ominstallerad.. BLÄ!

mycket jag tänkt o kommenterat men inte kommer ihåg..

lindisen: hoppas inez mår bättre!!

pussel: grattis =)

zandrisen o tania: haha coolt juh!

var säkert något mer.. sorry för det jag glömt

• jennsans

morrn morrn..
    sol: hoppas barnen kryar på sig snabbt!

nån som vill ha min rygg/nacke?? har så ont så jag vet inte vad.. hemsk nackspärr nerifrån ryggen (hur det nu kan heta nackspärr då) sovit pissigt o kan typ göra ingenting.. ja jag vet ska inte sitta här då men va tvungen o kika in kort

• jennsans

Anns krypin skrev 2008-08-09 08:05:16 följande:

glasögon på biltema??? nääää skulle inte tro det *asg* n'äääääandra grejer från biltema?? näää va är biltema för nått?? hahaha
    heter juh hemtema
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-08-09 09:30:21 följande:

ddet finns massor av bra, men jag gillar inte biltema för min gubbe skall alltid dit å sen när jag säger IKEA får han allergi å säger att där äre bara skit å du köper bara en massa onödigt!! ASG som inte han gör det på biltema, å vaddå onödigt på IKEA husmödrarnas guldgruva juuu..
    kan inte annat än o hålla med!!! tror våra karlar liknar varandra en smula haha
  • jennsans
    Jessys skrev 2008-08-09 21:36:46 följande:
    Hejhopp bruttor!Charlie har ikväll gått sina första riktiga steg eller rättare sagt flera st. oj va stolt man blir som mamma Bättre sent än aldrig, 1 år o 2 veckor
    vad kul =)

A har idag rest sig för första gången utan att hålla i sig..

min nackspärr är kvar än =( försvann i typ 1 min efter att C masserat mig (även a klappade på min rygg ) men tja.. återkommit.. blää
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-08-10 06:46:24 följande:

Gomorron....kaffe finns.... Igår åt ja kräftor gött,hade egen kräftskiva på antal personer 3 *S* hahaha.. satt oppe länge *suck* jag la mej tolv , nu äre tur att johanna sov till halv sju *asg* så det inte vart halv fem *L*
    då hade du tur! :) hade skiva själv här hemma jag ha ha men de va inte så goda :/ go morron förresten
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-08-10 08:18:00 följande:

Gomorron va inte din kräftor goda???
    näe inga höjdare.. däremot har jag ätit svenska de senaste gångerna, men köpte paket kinesiska igår vilket gjorde mig lite besviken.. hade jag inte vetat hur svenska smakar hade de nog varit jättegoda *kräsen*
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-08-10 08:38:12 följande:

skrattar... såg på en mataffär att turkiska kräftor på hink kosta 149 kr å svenska på hink å då lika mycket i varje hink kosta 289kr ASSÅ hallååååååååå
    jo men har inte köpt själv min familj är lite av kräfttokig så mamma bjuder på svenska 1 gång om året typ..
    men det är sån enorm skillnad! men sen beror det ju på hur mycket man tycker om kräftor om det är värt det eller inte.
    kommer nog dröja innan jag köper paket igen tror jag dock..

men får "egenfiskade" kräftor som svärmor o hennes karl ska fiska nu i veckan.. de vann nåt pris någonstans o ska få åka o fiska kräftor :)
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2