... Född: Juli 2007 ... 2
sol: har sett på typ nallens har jag för mig.. ingen aning om pris dessvärre..
sol: har sett på typ nallens har jag för mig.. ingen aning om pris dessvärre..
donna: tack för omtanken! hittade tack och lov en skiva till med bilder så nu är det lite i april/maj som saknas.. men det är inte så mycket.. hurra!!!
morning!
mer ont i nacken idag igen =( tur man har återbesök till kiropraktorn idag..
alexander sov, hör o häpna, ända till 8,30 idag!! hur gick det till??
i morgon ska lillen ha barnvakt av mormor jag ska på nån planeringsdag med jobbet.. spännande o nervöst att träffa massa folk för första gången.. känner ju typ 2 på avdelningen (38 vårdplatser så betydligt många jag inte känner)
jaja det går nog bra
näe kika om rörmokaren är tillgänglig.. behöver en "sil" till kranen, han lovat det tidigare men kommer aldrig.. han är hos grannen nu så måste hålla utkik :)
Jag börjar:
Börjat på dagis:
Planerad dagisstart: Theo Jan -09
jennsans Alexander Jan -09 (dagmamma)
Jag börjar: Molly Aug-08
Börjat på dagis:
Planerad dagisstart: Theo Jan -09
Jennsans Alexander jan -09 (dagmamma)
ang tänder så sa tand sköterskan här att det är ok med välling efter tandborstning bara de dricker vatten efteråt typ så de sköljer ur munnen.. annars ska vi inte till tandis på något besök än vad jag vet.. (tydligen olika även fast vi bor i samma stad sol)
ang borsta tänderna så går det inte bra att borsta Alexanders tänder hur vi än försöker med allt.. uppe går ganska bra (men kan knappast bli noggrannt när det måste gå lite snabbt enl killen) o nere får vi inte borsta alls typ.. kan det ha med tungbandet att göra?? (han har kort tungband som sitter typ på tungspetsen) eller är det bara hur han är??
beckah: du kan gärna få komma o borsta alexanders tänder
beckah: vi har provat allt.. o uppe får vi borsta men inte nere.. hur gör man då då??
jag ger vatten efter välling.. hans "sövs" med vällingen men han somnar inte innan han druckit klart.. men skulle vi borsta tänderna efter skulle han va klarvaken igen.. han vet att han får vatten efter vällingen o dricker ganska bra med vatten efter.. o vill till och med ha vatten efter!
som sköterska /läkaer säger man inte heller saker bara för att slippa få "liv i luckan" vem skulle lita på dem då?
men jag är väl ingen bra förälder.. tur mormor va med alexander igår så han fick en bra dag i livet då..