... Född: Juli 2007 ... 2
jag börjar runt den 1/9 har ej fått något exakt datum än.. o desvärre inget schema heller =/
nu drar vi till stugan igen ha det så gott! återkommer på onsdag
jag börjar runt den 1/9 har ej fått något exakt datum än.. o desvärre inget schema heller =/
nu drar vi till stugan igen ha det så gott! återkommer på onsdag
jag tänker inte ens skriva mina mått här hahaha
o jag har haft nacksspärr i en vecka nu snart med upphåll sönd kväll o månd morgon.. tror ni inte jag ramlar o slår i svanskotan sen då så nackspärren kom tillbaka?? kunde inte röra mig i sängen inatt (snacka om att inte få motion i sängen ) o än mindre röra mig i morse.. karln fick sätta upp håret.. (lyckat?? not!!)
men men ett besök hos kiropraktorn vid 14 tiden och alvedon/voltaren i kroppen så mår jag nu riktigt hyffsat.. bara mild nackspärr kvar =)
kram till er alla! glömt vad jag mer skulle komentera!
A sover i blöja o kalsonger.. ibland t-shirt o ibland kort ärm/benad pyamas.. beroende på vädret lite..
min nackspärr är bättre *wieee* *happy happy*
jag har nu 3 kg kvar till mitt första delmål med vikten.. ska bli hårdkörning här nu igen.. har varit sketasvårt när sambon har haft semester med haha
har ruskig ångest inför att börja jobba nu med =( vill inte.. o kommer känna mig värdelös m.m. känner inga på jobbet och massor med krav typ.. bläää!!! dessutom högt tempo, personal mår dåligt, hög belastning på avdelningen m.m. blää igen
glömde.. jag lägger gärna på en filt på alexander när han somnat men den är alltid borta så fort han rört sig lite ;)
alexander har idag visat att han börjat förstå det där med att äta med sked min pojke blir stor hehe
har film när han äter lite vattenmelonbitar dock har jag inte lagt in i datorn än o så... ska försöka få fixa lite med det ikväll
upptäckt idag att en del bilder på A är borta sedan vi fått virus i dumburken förut.. alltså inte denna svängen men innan =( jag är så ledsen nu.. går väl över men ändå =(
har som tur är tagit bilder med både digitalkameran och mobiltelefonen och telefonen är inte tömd så det är ju inte månader i utvecklingen som vi inte har något kort alls ifrån + att jag nu laddat ner de bilder jag hade på bdb från de månaderna.. tur det iaf.. men ändå så besviken på mig själv o hoppas in i det sista att jag missat någon skiva någonstans som jag hittar snart.. *hoppas o tror, men med min tur är det inte så*