Inlägg från: jennsans |Visa alla inlägg
  • jennsans

... Född: Juli 2007 ... 2

donna: jo då ringer många klockor ;) själv bor jag ju en bit utanför staden

• jennsans

skriver go mörra =) nu ska jag fixa frukost åt oss sen vänta på att dr ska ringa... får se hur det går ;) (alltså o prata med dr med envis unge brevid)

• jennsans

näe nu ska jag packa i ordning det sista o invänta att gubben kommer hem o junior vaknar.. sen bär det av till sommarstugan!
    hoppas ni får det underbart här framöver så kommer jag och uppdaterar mig om ca 1½ - 2 veckor!

mammab: hoppas det går bra med förlossningen när den nu kommer igång (eller kanske redan är igång)

beckah: dålig stil med byxorna!

*vinkar o flyger ut*

• jennsans

glömde säga grattis i förskott till alla som fyller år/ska fyllaår här framöver med =)

• jennsans

vinkar o säger hej.. läst tillbaka till i förrgår men orkar faktiskt inte längre
    ni får gärna uppdatera mig om vad som hänt

många kramar o grattis till mammab!!

o grattis till alla som fyllt år!

• jennsans
    mrsbygg skrev 2008-07-27 22:45:16 följande:
    d som är grejjen inte vart i farten idag bara setat å slappat..jag har inte blödit så mycket som jag gjorde idag fast ja gått flera timmar på ett zoo och burit tungt!tycker d va läskigt för ja fick så ont i magen å höll på svimma..:-/men ska ringa bm imorrn..
    kan ju va bra o ringa o kanske få ett blodvärde kollat.. druckit ordentligt för att kompensera??
    hoppas det blir bättre!
  • jennsans

ja varmt är det.. dock inte lika varmt här idag som igår o i förrgår.. men nu slipper vi iaf smälta bort i bilen =) igår fick sambon sin fars gamla bil (saab 9000) o den har AC *i´m happy* va svinskönt juh =) tror A tyckte det med för han somna på vägen hem =)

• jennsans

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-29 09:33:10 följande:

Idag fyller Isabel 1 år!!min lilla gullunge 8 dagar gammal
    Grattis till Isabel!
  • jennsans
    jelikan skrev 2008-07-29 12:08:11 följande:
    Jag kommer va lite off härifrån ett tag. Vi har nämligen fått flytta ut för tillfället då det kom världens regn skur igår när vi började lägga papp på vårat tak. Han inte få upp preseningarna i tid så de rann rakt igenom till över våningen. Nedre våningen klarade sig.Vi ägnade hela eftermiddagen med att vatten dammsuga, torka golven samt riva ut isoleingen på vinden.Eftesom vi gjorde detta själva så täcke inte våran försäkring detta men de sa att eftersom det enbart var en regn skur på 20 min så är det stor chans att huset klarat sig fint samt att vi satte igång och få bort allt vatten så snabbt.
    lycka till med allt!
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2