Inlägg från: jennsans |Visa alla inlägg
  • jennsans

... Född: Juli 2007 ... 2

mammab: grattis på namnsdagen förresten ;)

• jennsans
    Donna69 skrev 2008-07-11 16:20:20 följande:
    åååhhhhdetta underbara regn
    kan inte annat än o hålla med.. vart lite svalare här nu när regnet kom.. *himmelriket*

Anns: skriver här med ;) vad kul för tjejen!!

A har 39 graders feber.. hualigen.. kräkts ner mig 3 gånger med slem =/
    ringde sjukvårdsrådgivningen då han verkade bättre igår o så sämre idag igen.. skulle avvakta till i morgon om det inte blev sämre o så ringa igen i morgon, för enl sjukhuset (i uppsala) så har det som riktlinje att läkare ska se barnet om de haft feber i mer än 3 dygn.. iaf när de är i ettårsåldern..
  • jennsans

o A somnade utan problem ikväll typ 19.15 o nu ska jag hoppa i säng.. kul fredag kväll haha

• jennsans

hellu :)
    A mår lite bättre idag.. sov mellan 19.15 o 24 typ.. fick välling o fick komma in till oss där han kräks upp allt igen typ..
    men idag bara 37,8 i temp igen o inte kräkts någe mer.. hoppas han är på bättringsvägen nu

kram till er som behöver eller bara vill ha :)

beckah: sött med blöjan ;)

• jennsans
    Halvblod skrev 2008-07-13 10:21:48 följande:
    I går hände det soma absolut inte fick hända!!!!Leias gosekanin, hennes andra hälft och själsfrende, försvann när vi var på karnevalen i Landskrona.Shit va dåligt samvete jag har som inte upptäckte detta för hennes kanin är typ hennes allt.
    stackars lilla leia
  • jennsans
    mrsbygg skrev 2008-07-13 12:59:47 följande:
    barnfri? öhhhhh va är det?Nu har ja slagit in sams paket. nu ska jag ehh..öhh..ja städa toan kanske? sen måste ja ta tag i köket och sen göra cc's och sams tårta.. 
    tror du har en del o göra idag hehe.. men knip idag för tusan =) så sam fick iaf fylla 1 innan lillsyskonet kommer hehe
  • jennsans

jelikan: grattis till tore =) så söt han var på filmen =) härligt läte med!
    så roligt när det lossnar.. gjorde det för A med.. från att tagit 2 steg 2 dagar innan till att gå flera varv i vardagsrummet hehe

A kan gå själv i skor ute på gräsmattan nu med visade han idag!

Grattis till Linus!

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2