• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Jessys

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-22 23:08:51 följande:

kikar in lite snabbt. jag och en kompis har varit och klippt och färgat oss på Björn Axen, sen gick vi ut och åt på restaurang. helt utan barn och gubbar, så jäkla mysigt behövdes då jag haft två skittråkiga dagar hemma, med griniga ungar osv.nu ska jag nanna, go natt!
    Oj va mysigt. blev du nöjd me håret ?
    " av mina kompisar ha gått på den skolan
  • Prinsessan Zelda
    Jessys skrev 2008-07-22 23:11:50 följande:
    Prinsessan Zelda skrev 2008-07-22 23:08:51 följande:Oj va mysigt. blev du nöjd me håret ?" av mina kompisar ha gått på den skolan
    det är min "styvsyster" som jobbar på Björn Axen, och man kan inte bli annat än nöjd Kan tillägga att jag inte betalar fullpris
  • Jessys

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-22 23:13:50 följande:

det är min "styvsyster" som jobbar på Björn Axen, och man kan inte bli annat än nöjd Kan tillägga att jag inte betalar fullpris
    nä då förstår ja Härligt med sånt!
    Jag skulle oxå vilja fixa mitt håår.. men orkar inte lägga it pengar på färg nu på sommaren. mitt hår bleks alltid aplätt ..
  • Prinsessan Zelda
    Jessys skrev 2008-07-22 23:14:54 följande:
    Prinsessan Zelda skrev 2008-07-22 23:13:50 följande:nä då förstår ja Härligt med sånt! Jag skulle oxå vilja fixa mitt håår.. men orkar inte lägga it pengar på färg nu på sommaren. mitt hår bleks alltid aplätt ..
    jo. men jag måste täcka mina "naturliga slingor"
  • Jessys

Prinsessan Zelda skrev 2008-07-22 23:20:15 följande:

jo. men jag måste täcka mina "naturliga slingor"
    Hihi. på det viset jag har ännu inte fått några "naturliga slingor" Men dom ligger nog och lurar runt hörnet. mamma fick sina vid 24 års ålder. såå 2 år kvar då..

nej nu ska jag hopp i säng o hoppas på sovmorgon imorn

Gonatt flickor!
  • Beckah82
    Prinsessan Zelda skrev 2008-07-22 23:08:51 följande:
    kikar in lite snabbt. jag och en kompis har varit och klippt och färgat oss på Björn Axen, sen gick vi ut och åt på restaurang. helt utan barn och gubbar, så jäkla mysigt behövdes då jag haft två skittråkiga dagar hemma, med griniga ungar osv.nu ska jag nanna, go natt!
    *AVIS* gud så gött
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Prinsessan Zelda

min mamma var typ helgrå vid 35-40 nånstans så jag vet vad som väntar. har en del redan

nä, nu måste jag SOVA.

• mrsbygg
    Beckah82 skrev 2008-07-22 21:52:50 följande:
    Har aldrig provat amningsnapp själv men vet att det för vissa varit guld eller till och med varit enda sättet att kunna amma alls.Bara man har koll för för vissa skapar de istället problem och sånt.Fan va ont, helt sjukt vad man får uthärda som nyförlöst...det är ju lixom inte bara tuttarna. Eftervärkar, hormonrusning, taggtråd i röven, ont i ryggen, inte kunna röra sig knappt, svårt att gå på toa, bara få sova ett par timmar i sträck åt gången max osv osv...Meeen å andra sidan får man snusa nyfödding
    haha så illa är det inte. enda som är problemet här är tuttarna.
    fattar inte hur dom ska läka riktigt..

nu pumpar jag för annars för jag mjölkstockning. men det gör juh fan lika jävla ont det oxå hua...
    och jag måste pumpa ur höger tutten ordentligt nu men det är på den jag har typ en halv bröstvårta....men ja måste..tutten är gigantisk, stenhård å kokhet....
    men d gör så jävla ont!!!!!!!!!!!!!!!!! och nu kommer det typ mer blod än mjölk därifrån..urk..
    Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Tom 080718
  • Anns krypin

Gomorron alla goa å glada Känner kaffedoft mmmm *L*

Grattis födelsedagsbarnen idag --;---@

Äre så att ni 7 sovare passar på att ligga å trycka extra nu vavavava?? Här hemma råder lugnet, Johanna sitter på köksgolvet å gosar & undersöker sin docka från igår *L*

• Vos
    Grattis Tiger
    (¯`°?.¸ ღ Victor 021119 & Robin 070724 ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2