• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Prinsessan Zelda
    Halvblod skrev 2008-07-31 18:08:26 följande:
    Min dator blev helt knepig tidigare idag och det kändes som att någon annan styrde den, den gjorde inte alls som jag gjorde iaf. Sände av dator, modem & router ifall någon var inne i vårt nätverk.Nu när jag satte igång den så kom jag först inte in, men nu fungerade det till slut. Ska sätta mig vid den nu och bränna ner allt viktigt för jag antar att det är ett jäkla skitvirus som härjar.Jaja, skulle ni får några konstiga mail eller liknande från mig så kasta kasta kasta direkt!!!!
    fan vad jobbigt
  • Beckah82
    rullgardinsflikkan skrev 2008-07-31 16:03:11 följande:
    Beckah hur funkar det med listtråden??Är den Döden död??  
    Tänkte  göra en ny till hösten många har försvunnit och en del tillkommit så det kan ju vara trevligt
  • Beckah82
    mrsbygg skrev 2008-07-31 15:04:30 följande:
    hua, äntligen hemma. bidde en tripp till barnakuten oxå Min Tomtom hade fått en infektion i naveln upptäkte vi på bvc. och så går han inte upp i vikt som han ska han hade gått ner nu sen vi va där sist.så fick sitta på akuten och ta massa vikter före och efter amning och det såg inge bra ut. så jag fick instruktioner om hur mycket jag skulle amma sen ska vi tillbaka på lördag och såg d inge bra ut så kommer vi få börja me tillägg...men naveln såg mycket bättre ut efter vi fick ut allt var som var där inne. men skulle höra av oss om den blev rött å irriterad osv.Har sagt hela tiden att jag tyckte hans navel ser helt knepigt ut, berodde tydligen på att det var en jäkla massa var bakom som tryckte ut hela naveln... ne inte pratat nått me någon, har inte blödit nå mer..
    Uscha då
  • Beckah82
    Beckah82 skrev 2008-07-31 19:44:22 följande:
    Tänkte  göra en ny till hösten många har försvunnit och en del tillkommit så det kan ju vara trevligt
    och med hösten menar jag terminstart-hösten inte väder-hösten
  • L2K
    Beckah82 skrev 2008-07-31 19:46:20 följande:
    och med hösten menar jag terminstart-hösten inte väder-hösten
    Ja, det är ju en stoooooor skillnad! Som tur är!!!!
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och Emilia -07
  • madeleine78
    jelikan skrev 2008-07-31 18:25:05 följande:
    Nu har vi flyttat hem helt och håller och det är så skönt.Håller på att tvätta våra täcken då de luktar päck och våra kuddar är bara att slänga.Ska rengöra våran säng när Tore somnat för kvällen så kan vi kanske flytta upp i morgon el övermorgon till våra sovrum.
    vad har hänt?
  • Anns krypin

Gomorron tjejer, kaffe på gång.. Idag vakna Johanna tidigt igen , måste va en trend *morr*

Idag blire nog en lagom å trevlig dag Får se va man gör av den hahahaha..

Guuud va trött ja är. På Måndag börjar ja jobba igen, bläää så jädra le på att jobba ASG fast det är över 1 år sen ja jobba hahaha..

• Donna69

ska du börja på måndag redan?? var det inte den 5:e????

• Donna69

*asg*

förresten....vad du ska göra av dagen?? vet du inte det?
    chippa bilen samt hämta din nya moppe...mohahahahahaha

du hade väl inte glömt det? vavavavavavavavava

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2