• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Mum23

Nu har jag lagt in bilder från våran Spanien-resa om någon vill titta.

• Anns krypin
    jennsans skrev 2008-08-01 07:58:12 följande:
    anns krypin: kommer sakna :) hoppas du får det bra när du börjar jobba
    Jätte kramen till dej
  • ellenwesterlund

Nån mer som har unge/ungar som biter/bitit på spjälsängen?
    Mina gör det antagligen för att det klias i tänderna. Vad ska man hitta på för att få dom att sluta? Ska köpa nån bitskena på ikea så fort vi kommer oss iväg men tills dess ... "Nej!" "ajaj!" och "fy" hjälper inte Dom e så "dum" så att dom biter fast man står och tittar på dom! Sängarna blir ju så stygga av allt gnagande

• jennsans
    ellenwesterlund skrev 2008-08-01 21:20:22 följande:
    Nån mer som har unge/ungar som biter/bitit på spjälsängen?Mina gör det antagligen för att det klias i tänderna. Vad ska man hitta på för att få dom att sluta? Ska köpa nån bitskena på ikea så fort vi kommer oss iväg men tills dess ... "Nej!" "ajaj!" och "fy" hjälper inte Dom e så "dum" så att dom biter fast man står och tittar på dom! Sängarna blir ju så stygga av allt gnagande
    tyvärr inga tips.. min biter dock på allt annat än spjälsängen där har han sina älskade nappar
  • H  e  l  e  n  a
    Nån mer som har unge/ungar som biter/bitit på spjälsängen?Mina gör det antagligen för att det klias i tänderna. Vad ska man hitta på för att få dom att sluta? Ska köpa nån bitskena på ikea så fort vi kommer oss iväg men tills dess ... "Nej!" "ajaj!" och "fy" hjälper inte Dom e så "dum" så att dom biter fast man står och tittar på dom! Sängarna blir ju så stygga av allt gnagande
    Har inte det problemet själv, men kanske trä på nåt starkt grovt tyg (som kan tas av och tvättas) runt spjälorna som de kan gnaga på istället?

Enda idén jag fick spontant...
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • Prinsessan Zelda
    Isabel gör det med. men hon har bara tänder i nederkäken än så det blir inte så farliga märken. men det är redan märken från Adam. Jag bryr mig inte, he he. målade spjälsängen i giftfrifärg just därför. hon får gnaga upp hela sängen om hon vill
  • Anns krypin

Gomorron alla... idag tog Johanna sovmorgon till 5.45 *asg* snäll mitt barn är Hon tänkte väl att hennes mamma behövde sovmorgon , hahaha...

• Anns krypin

Men guuud jag har inte satt på någe kaffe juh!!! atgt ni inget sa då?? vavavava, här sitter man nu å måste resa sej opp igen *asg*

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2