• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Beckah82

Jag mår bra, Alvin med

Kaffet är gott och vädret är regnigt

Behöver städa och ska försöka ta tag i det idag.

• Anns krypin
    Beckah82 skrev 2008-08-02 09:34:49 följande:
    Jag mår bra, Alvin med Kaffet är gott och vädret är regnigt Behöver städa och ska försöka ta tag i det idag.
    städa?? hmmm måste ja me.. skall göra det liiite senare *S* kaffe är gott näre regnar med *S*
  • Lindisen81

Inez sover fortfarande.......... nu börjar det ju bli lite småtrist

• Lindisen81
    Lindisen81 skrev 2008-08-02 09:46:49 följande:
    Inez sover fortfarande.......... nu börjar det ju bli lite småtrist
    har hunnit städa badrummet (skurat!) dammsugit hallen, plockat in ren disk, lagt in smutsig disk i maskinen, druckit kaffe, slå in paket, drömt om somamrstugor på hemnet....
  • Anns krypin

johanna har inte somnat än *suck* vart vaken sen strax innan halv sex...nåja får se hur länge hon orkar

• Donna69
    Beckah82 skrev 2008-08-02 09:20:32 följande:
    Om du har dem i en säng de kan kliva ur så kommer de sluta gnaga Alvin sover med mig på en duxmadrass utan ben. Den kliver han ju ur själv och dessutom finns inget att gnaga på.Nu är han så pass säker på upp och nerklättrandet att benen ska tillbaka på sängen snart.Men jag blir lite fundersam... sängen är man ju i närman sover så jag förstår inte hur ni hinner säga nej och fy? Varför inte plocka upp dem då istället? De är väl inte i sängen under vakentid? Eller är det när det är dags att sova, så de vägrar ligga och istället står och gnager?
    sessan har hunnit gnaga lite medans hon står o väntar på att bli upplockad på morgonen...

inget bra med söndergnagad säng men va fasen...finns nya i affären *asg* så här bannar vi inget...
  • Lindisen81

så nu har gumman vaknat! så nu ska jag hänga med henne istället för er! ha en bra dag!

• jelikas

Här regnar det och är kalt och trist. Blir en lat dag idag då jag höll igång en hel del igår. Storstädade hela övervåningen förutom vårat sovrum. Rengjorde madrasserna istället så nu luktar de gott här hemma.
    Blir dock till att köpa en ny bäddmadrass till sängen men hällre det än en helt ny. Vårat golv i sovrummet klarade sig även så det är bara 3 golv och byta, måla tak och slipa parketgolv i finrummet samt tapetsera om en vägg i köket sen är det som innan igen

• Beckah82
    Donna69 skrev 2008-08-02 10:03:59 följande:
    sessan har hunnit gnaga lite medans hon står o väntar på att bli upplockad på morgonen...inget bra med söndergnagad säng men va fasen...finns nya i affären *asg* så här bannar vi inget...
    Låter  bra det Finns ju inte så mycket skoj att göra i en säng så om jag blev instängd i en sådan finns nog risken att jag också skulle gnaga lite
  • H  e  l  e  n  a

Grått här med. Tycker det är rätt skönt efter den värmeböljan som varit! Ironiskt nog skaffade jag bordsfläktar i förrgår men fick nu inte använt dem så mycket, men det kanske blir varmt igen; augusti har ju bara börjat!

Idag ska Eskil och jag till min pappa och äta middag. Har haft min lillebror Anders hemma under några vcekor (han bor annars i Israel) samt hans flickvän men nu ska de åka tillbaka igen så vi ska ha lite avskedsmiddag... Blir dock en imorn med!

(¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2