• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Donna69

who....
    got into an accident and couldn?t come to school

• Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-02 22:27:44 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-02 22:21:42 följande:
    hahahaha. ja så lagom när johanna o du shoppat färdigt så rusar han in. mohahahahafick ni färdigmålat hus/garage o allt ni skulle måla?
    Nej, killen skall komma tillbaks i veckan nu. Han fick hem sina barn å då fattar man att han vill va me dem över helgen.. Men mycket är målat..
  • Anns krypin

Jag har haft soooovmorgon tjohoooo kvart i 7 eller nått hahaha guuuu va skönt..

Äre nån som har kaffe klart eller måste ja lyft röva här ifrån??? vavavavavavavava?? ääääääääääääää lika bra å klå på bryggaren

• Anns krypin

me myself and I

kaffe på gång *L* aaaaahhhh

• Donna69

Anns krypin skrev 2008-08-03 07:04:12 följande:

Nej, killen skall komma tillbaks i veckan nu. Han fick hem sina barn å då fattar man att han vill va me dem över helgen.. Men mycket är målat..
    byter ni färg med eller blir det samma??
  • Anns krypin
    Donna69 skrev 2008-08-03 07:29:42 följande:
    Anns krypin skrev 2008-08-03 07:04:12 följande:
    byter ni färg med eller blir det samma??
    det blir ett färgbyte till nått lite mer grå men det syns inte så mycket än eftersom hörnen på garagre å hus inte är målade, du vet det bruna taket på garaget?? det är vitt nu tar nån omgång målning till innan det blir riktigt bra, från brunt till vitt kräver några målningar..

Nästa år skall vi fixa balkongen på framsidan den skall oxå lålas vit å grå aktig..
  • solstraalen

Här har jag sprungit å torkat spyor hela natten.
    Saga har blivit magsjuk nu.
    Hennes storebror var de i förrgår, men bara en halv dag.
    Önsketänkande att Saga ska va de så kort tid, hon har alltid bara vart magsjuk i 11dygn tidigare..

Frisk hela sommaren så magsjuk nu när dom skulle börja på dagis imorrn, typiskt.

• Anns krypin
    solstraalen skrev 2008-08-03 07:37:13 följande:
    Här har jag sprungit å torkat spyor hela natten.Saga har blivit magsjuk nu.Hennes storebror var de i förrgår, men bara en halv dag.Önsketänkande att Saga ska va de så kort tid, hon har alltid bara vart magsjuk i 11dygn tidigare..Frisk hela sommaren så magsjuk nu när dom skulle börja på dagis imorrn, typiskt.
    Men så typiskt *suck* hoppas att hon kryar på sej fort nu..
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-08-03 07:35:40 följande:

det blir ett färgbyte till nått lite mer grå men det syns inte så mycket än eftersom hörnen på garagre å hus inte är målade, du vet det bruna taket på garaget?? det är vitt nu tar nån omgång målning till innan det blir riktigt bra, från brunt till vitt kräver några målningar..Nästa år skall vi fixa balkongen på framsidan den skall oxå lålas vit å grå aktig..
    inte riktigt mörktgrå då??? asg

annars får vi välja annan färg.mohahahahahaha
  • annki72

Idag blir min underabarste Lilly 1 år Kyss

Oj vad tiden går fort, vid denna tiden för ett år sen satt jag på förlossningen och väntade på att bli snittad, men en massa akutfall m.m kom i mellan så hon kom inte till oss förrän 15.54

I morgon sticker jag till Ullared i dagarna 2, har hyrt husvagn, så nu ska det shoppas
    massa skoj till Lilly hoppas jag hitta iallafall

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2