• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • jelikas

God morgon tjejer.
    Idag är jag inte på något vidare humör. Vaknade av att jag hörde droppljud från vinden och visst var mina misstankar rätt. De läkte in vatten. Dock bara vid 4 ställen så nu står det hinkar där. Är inte mycket vatten men tillräkligt mycket för att bygga upp vattenskador på huset.
    Våran vattenpump har även gått sönder så man får vakta den hela tiden om man typ tvättar och sånt för den tappar tryck så idag blir det att beställa en ny sådan.

• Jessa6

God middag tjejer! Ösregn här, blir inneaktiviteter nu istället.

En liten sak att roa er med, är det någon som ser vad det är för kön på bebisen i denna ul-filmen? Är en kompis till mig, jag tycker mig se en snopp i sek. 17, vad tror ni? Svara mig gärna i denna tråden så jag ser vad ni tror

http://www.familjeliv.se/hem/godiz/video.php?v=ugxpr7zf

• solstraalen

zelda: Jadu jag BODDE på dass mellan 01 och 09 imorse istort sätt.
    Har aldrig skitit sånna floder förut!
    Men nu känner jag mig bra igen, inte riktigt ok i konsistensen, men men =)
    Inte död som jag vår igår och inatt iaf.

• mrsbygg

Nån mer vars 1 åring är jätte pappig?

Sam är totalt inne i sin pappa just nu hehe. Han blir skit avis om Saga eller Tom är hos Jonas..
    Som nu åkte Jonas iväg och handla, och Sam stod i princip hela tiden vid ytterdörren å grina och skrek efter pappa..

Spelar ingen roll om jag lyfter upp å försöker trösta å gosa han bara grinar å grinar å skriker "pappa....Dada...."
    tillslut lugnar han väll sig å sitter å små snyftar Dada tills han kommer hem å då ska han direkt till Jonas å ligga på hans axel..

Mamma till Saga 041210, Sam 070713, Tom 080718
  • Prinsessan Zelda
    solstraalen skrev 2008-08-04 12:34:34 följande:
    zelda: Jadu jag BODDE på dass mellan 01 och 09 imorse istort sätt.Har aldrig skitit sånna floder förut!Men nu känner jag mig bra igen, inte riktigt ok i konsistensen, men men =) Inte död som jag vår igår och inatt iaf.
    usch vad jobbigt.
    mrsbygg skrev 2008-08-04 12:41:25 följande:
    Nån mer vars 1 åring är jätte pappig?Sam är totalt inne i sin pappa just nu hehe. Han blir skit avis om Saga eller Tom är hos Jonas..Som nu åkte Jonas iväg och handla, och Sam stod i princip hela tiden vid ytterdörren å grina och skrek efter pappa..Spelar ingen roll om jag lyfter upp å försöker trösta å gosa han bara grinar å grinar å skriker "pappa....Dada...."tillslut lugnar han väll sig å sitter å små snyftar Dada tills han kommer hem å då ska han direkt till Jonas å ligga på hans axel..
    nej. Isabel har ju varit ganska mammig, men det är bättre nu, såå skönt. men nu den 11 aug ska ju sambon vara hemma med Isabel och jag börja jobba. då blir nog pappa mer populär också
  • Donna69
    annki72 skrev 2008-08-04 10:30:33 följande:
    hehehe du hade gärna fått hänga på
    ska dit snart ändå så det kanske blir lite väl dyrt o åka 2 ggr på kort tid....
  • Donna69

har alla fint väder o är ute o gottar eller???

• Donna69

här med....

o vi som skulle in o shoppa till sessan idag...ELLER HUR!!!!!!

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2