• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • skruttan35

vi försöker ju oxå och jag hoppas att det inte tar lika lång tid som med första barnet. Är på 2:a försöket nu och är på dag 31 och jag hoppas att mensen håller sig borta. Känner mig gravid men testet imorse var negativ.

• H  e  l  e  n  a
    skruttan35 skrev 2008-08-06 20:00:03 följande:
    vi försöker ju oxå och jag hoppas att det inte tar lika lång tid som med första barnet. Är på 2:a försöket nu och är på dag 31 och jag hoppas att mensen håller sig borta. Känner mig gravid men testet imorse var negativ.
    Spännande, så då finns det fortfarande hopp för denna månaden då! Vad är det för grav-tecken du känner? Får man fråga hur lång tid det tog innan du blev gravid sist?
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • jennsans

jo jag tycker det är lika spännande jag o höra om försöken.. käpmar ju med min vikt än så länge.. är på minus 13,5 kg nu sedan jag började gått jättetrögt över somaren men har ca 4,5 kvar till mitt mål just nu.. får se hur det går.. sen kanske bebisverkstaden kommer igång här med =) måste ju dock köpa en van då vilket jag inte har nån lust alls med

• FruRundberg
    skruttan35 skrev 2008-08-06 20:00:03 följande:
    Så roligt att det är fler från tråden som försöker!
  • skruttan35

det tog 2år förra gången.
    Nu känns brösten större och fylligare, magen har svällt upp regält och som jag ser ut nu gjorde jag i v.8-9 sist. Katten la sig tvärs över magen igår och det har hon inte gjort sedan förra gången jag var gravid. m.m.

• jennsans
    skruttan35 skrev 2008-08-06 20:08:33 följande:
    jennsans - vad duktig du är med vikten !!! Riktigt imponerande
  • jennsans
    jennsans skrev 2008-08-06 20:11:31 följande:
    tack *glad* (skulle jag skriva men kom vist åt skicka knappen)
  • H  e  l  e  n  a
    jennsans skrev 2008-08-06 20:06:24 följande:
    jo jag tycker det är lika spännande jag o höra om försöken.. käpmar ju med min vikt än så länge.. är på minus 13,5 kg nu sedan jag började gått jättetrögt över somaren men har ca 4,5 kvar till mitt mål just nu.. får se hur det går.. sen kanske bebisverkstaden kommer igång här med =) måste ju dock köpa en van då vilket jag inte har nån lust alls med
    Tycker också att du är jätteduktig!
    skruttan35 skrev 2008-08-06 20:07:29 följande:
    det tog 2år förra gången.Nu känns brösten större och fylligare, magen har svällt upp regält och som jag ser ut nu gjorde jag i v.8-9 sist. Katten la sig tvärs över magen igår och det har hon inte gjort sedan förra gången jag var gravid. m.m.
    Ok. Väldans vad tecken du har Ska hålla tummarna för att det är nåt på g därinne
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2