• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • H  e  l  e  n  a
    Jessys skrev 2008-08-06 21:20:00 följande:
    ja jag är ju redan gravid igen v14 nu redan hoppas det går vägen för er som försöker!!
    Wow, andra trimestern redan (eller väldigt nära)!
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • Beckah82
    Anns krypin skrev 2008-08-06 20:47:59 följande:
    Hej tjejer.. Har ALDRIG vart me om att Johanna har skrikit å gråtit efter sin välling, vägra nästan sova.. shiiit, jag fick lov å sjunga för henne under tiden hon knöla grät å kröp på mej till slut fick ja henne att ligga i famnen så hon somna under sin mors sång *L* Men fyyy, alltså hon hade bara sovit ca timme å en kvart hemma idag, pappa sövde henne.. antingen var hon mega övertrött eller så börjar flicka bli större å där me mera krångel.. Får se i morron kväll igen sen.. Jag börja nästa gråta ja me för hon skrek å skrek huuuuuuuuu
    Kanske törstig?
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Jessys

H e l e n a skrev 2008-08-06 21:25:35 följande:

Wow, andra trimestern redan (eller väldigt nära)!
    japp, preciiis Bara lite mera än hälften kvar då
    men troor tiden går snabbare nu än med första barnet. nu hålls man ju underhållen dagarna i ända ac Charlie
  • H  e  l  e  n  a
    Jessys skrev 2008-08-06 21:50:10 följande:
    H e l e n a skrev 2008-08-06 21:25:35 följande:japp, preciiis Bara lite mera än hälften kvar då men troor tiden går snabbare nu än med första barnet. nu hålls man ju underhållen dagarna i ända ac Charlie
    Hehe, så tror jag också att det är! Första gången kunde man ju känna eeefter dagarna i ända (ja, ok försöka göra lite vettigt typ jobb/skola också men ändå)
  • Jessa6
    skruttan35 skrev 2008-08-06 20:00:03 följande:
    vi försöker ju oxå och jag hoppas att det inte tar lika lång tid som med första barnet. Är på 2:a försöket nu och är på dag 31 och jag hoppas att mensen håller sig borta. Känner mig gravid men testet imorse var negativ.
    Spännande! Hoppas mensen håller sig borta, jag håller alla tummar och tår, jag längtar tills vi ska börja, om 2-3 veckor dvs 
  • H  e  l  e  n  a

Undrar varför jag ser offline ut

• Jessa6
    Jessys skrev 2008-08-06 21:20:00 följande:
    ja jag är ju redan gravid igen v14 nu redan hoppas det går vägen för er som försöker!!
    Ja det hoppas jag med
  • Donna69

Anns krypin skrev 2008-08-06 20:47:59 följande:

Hej tjejer.. Har ALDRIG vart me om att Johanna har skrikit å gråtit efter sin välling, vägra nästan sova.. shiiit, jag fick lov å sjunga för henne under tiden hon knöla grät å kröp på mej till slut fick ja henne att ligga i famnen så hon somna under sin mors sång *L* Men fyyy, alltså hon hade bara sovit ca timme å en kvart hemma idag, pappa sövde henne.. antingen var hon mega övertrött eller så börjar flicka bli större å där me mera krångel.. Får se i morron kväll igen sen.. Jag börja nästa gråta ja me för hon skrek å skrek huuuuuuuuu
    men åååhhh!!!!! hoppas det bara va ikväll....=(
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2