• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Lindisen81

föresten, får Inez en lillebror i framtiden ska han heta Alfons =) då har de namnsdag samma dag =) inte för att vi vill ha en till just nu men ändå. nä hej på er för ikväll!

• Lindisen81
    skruttan35 skrev 2008-08-06 20:20:20 följande:
    Lindisen81 - hahaha det hade ju varit skoj !!!
    vi träffa en familj me en son som hette Alfons, när vi va i thailand. tänkt på pojken en del och gillar namnet mer å mer. häromdan såg vi att de har namnsdag samma dag =)
  • Anns krypin

Hej tjejer.. Har ALDRIG vart me om att Johanna har skrikit å gråtit efter sin välling, vägra nästan sova.. shiiit, jag fick lov å sjunga för henne under tiden hon knöla grät å kröp på mej till slut fick ja henne att ligga i famnen så hon somna under sin mors sång *L* Men fyyy, alltså hon hade bara sovit ca timme å en kvart hemma idag, pappa sövde henne.. antingen var hon mega övertrött eller så börjar flicka bli större å där me mera krångel.. Får se i morron kväll igen sen.. Jag börja nästa gråta ja me för hon skrek å skrek huuuuuuuuu

• H  e  l  e  n  a
    Anns krypin skrev 2008-08-06 20:47:59 följande:
    Hej tjejer.. Har ALDRIG vart me om att Johanna har skrikit å gråtit efter sin välling, vägra nästan sova.. shiiit, jag fick lov å sjunga för henne under tiden hon knöla grät å kröp på mej till slut fick ja henne att ligga i famnen så hon somna under sin mors sång *L* Men fyyy, alltså hon hade bara sovit ca timme å en kvart hemma idag, pappa sövde henne.. antingen var hon mega övertrött eller så börjar flicka bli större å där me mera krångel.. Får se i morron kväll igen sen.. Jag börja nästa gråta ja me för hon skrek å skrek huuuuuuuuu
    Jobbigt när det blir sådär
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • Anns krypin

H e l e n a skrev 2008-08-06 20:49:31 följande:

Jobbigt när det blir sådär
    Men jaaaa Fyyyyyyy, då kan man undra samtidigt om man är för hård å inte låter henne va vaken en stund till??? Men jag har fått för mej att va konsekvent i vissa saker å då gäller sovtiden det me , kan ja ha fel?? kan ja har gjort på ett annat sätt???
  • H  e  l  e  n  a
    Anns krypin skrev 2008-08-06 20:52:27 följande:
    H e l e n a skrev 2008-08-06 20:49:31 följande:Men jaaaa Fyyyyyyy, då kan man undra samtidigt om man är för hård å inte låter henne va vaken en stund till??? Men jag har fått för mej att va konsekvent i vissa saker å då gäller sovtiden det me , kan ja ha fel?? kan ja har gjort på ett annat sätt???
    Jag är också hård när det gäller den biten. Tänker att om man väl har börjat nattningen och sen avbryter kan det sen bli en ovana och barnet blir osäkert på vad som egentligen gäller.
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • Jessys
    JoNaLi skrev 2008-08-06 20:06:44 följande:
    Så roligt att det är fler från tråden som försöker!
    ja jag är ju redan gravid igen v14 nu redan

hoppas det går vägen för er som försöker!!
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2