• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • jennsans

jag börjar runt den 1/9 har ej fått något exakt datum än.. o desvärre inget schema heller =/

nu drar vi till stugan igen ha det så gott! återkommer på onsdag

• Donna69
    jennsans skrev 2008-08-10 14:15:44 följande:
    jag börjar runt den 1/9 har ej fått något exakt datum än.. o desvärre inget schema heller =/nu drar vi till stugan igen ha det så gott! återkommer på onsdag
    hur gör du med dagar o så tills dess?? när du inte vet när du börjar lixom?
  • Donna69

har era pluttar kommit in på 1:a valet till dagis??

jag är fasen lite pirrig för att sessan kommer in på nåt annat....

• Jessa6
    Donna69 skrev 2008-08-10 14:19:59 följande:
    har era pluttar kommit in på 1:a valet till dagis??jag är fasen lite pirrig för att sessan kommer in på nåt annat....
    Ja han kom in på första valet, skönt att veta att han är nära hemmet med, kan nästan se dagiset från oss.
  • Donna69
    Jessa6 skrev 2008-08-10 14:42:32 följande:
    Ja han kom in på första valet, skönt att veta att han är nära hemmet med, kan nästan se dagiset från oss.
    ååhhh va skönt!!
  • L2K
    Prinsessan Zelda skrev 2008-08-10 12:57:20 följande:
    jag gillar också kräftor. har ett paket i frysen, kanske man skulle ta fram dem till ikväll, hmmm, fast de hinner kanske inte tina....
    När ska jag komma?
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och Emilia -07
  • Beckah82
    Donna69 skrev 2008-08-10 14:19:59 följande:
    har era pluttar kommit in på 1:a valet till dagis??jag är fasen lite pirrig för att sessan kommer in på nåt annat....
    Jupp. Jag hade hans farmor som första val. Det ick INTE smärtfritt dock. Jag fick ställa till ett jävla liv och ringa runt och det var många turer fram och tillbaka innan de insåg att Beckah är en sån där jobbig jävel som aldrig någonsin kommer ge sig så till slut så fick jag min vilja igenom tog några månader.
  • L2K
    Beckah82 skrev 2008-08-10 15:03:55 följande:
    Jupp. Jag hade hans farmor som första val. Det ick INTE smärtfritt dock. Jag fick ställa till ett jävla liv och ringa runt och det var många turer fram och tillbaka innan de insåg att Beckah är en sån där jobbig jävel som aldrig någonsin kommer ge sig så till slut så fick jag min vilja igenom tog några månader.
    Är hon dagmamma?

Emilia har oxå kommit in på förstavalet. Men så har vi syskonförtur med. Båda grabbarna gär där med. Eller, Basse går bara en vecka till innan skolan börjar.
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och Emilia -07
  • Beckah82

Ja självklart är hon dagmamma hade varit lite svårt att söka till henne annars tror jag

• Prinsessan Zelda
    L2K skrev 2008-08-10 14:59:37 följande:
    När ska jag komma?
    blir inga kräftor ikväll. grillar kyckling istället. men du kan gärna komma över, jag är så less på gubben för tillfället.........
    L2K skrev 2008-08-10 15:08:49 följande:
    Är hon dagmamma? Emilia har oxå kommit in på förstavalet. Men så har vi syskonförtur med. Båda grabbarna gär där med. Eller, Basse går bara en vecka till innan skolan börjar.
    men hon börjar väl till nästa år, eller hur. har ni redan fått veta att ni får plats?
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2