• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • annki72
    Vos skrev 2008-08-13 22:58:17 följande:
    Jag vet EXAKT  vad du pratar om!!!Jag har ett B och ett CSåååå jobbigt när man måste kolla alla toppar man köper så det inte syns för mycket att de är olika. Jag ska operera mig när jag blir miljonär
    ME TOOOOOOO Penga mun
  • copernicus

olika storlekar på brösten? Mina sitter dessutom på olika höjd!
    Skitkul- not
    Jag måste, hur dyrt det än är köpa bh på speciell affär har stl 75-80h och det finns ingenstans utom där.
    Men nu har jag presentkort så till hösten ska jag frossa!!!

• Anns krypin

Morning girls.... Jag är uppe nu å försööööker få korkgluggar att öppna sej... gaaaaaaah... kaffe finns som tur är...

mulet idag just nu å fanken det blåser oxå , då blire risk å förstöra min frisyyyyr juh!!!! morrar.. om det inte är blåst så äre regn om dagar HUR KUL ÄR DET`?? NOT..............

Elin?? kan du gissa på en skala vart min gubbe skall idag??? hahahaha, det börjar på B å slutar på tema *ASG*

Jag blir hemma å pular...... vart skall inte sleven vara om inte i grytan hahahahahaha

• Anns krypin

HAHAHA jag glömde kökspappers rullen på rumsbordet igår , DEN hitta Johanna nyss.... tyckte fasen att det var så tyst å fröjdsamt... Johanna kolla lite hur lååååång en köksrulle är ASG dsen var låååååång.. Höll på att skratta ihjäl mej , hon såg så himla nöjd ut hahaha, satt så fint i soffan å drog ut papper å slet å rev.. Jädra busunge haha

• Prinsessan Zelda
    Anns krypin skrev 2008-08-14 06:48:53 följande:
    HAHAHA jag glömde kökspappers rullen på rumsbordet igår , DEN hitta Johanna nyss.... tyckte fasen att det var så tyst å fröjdsamt... Johanna kolla lite hur lååååång en köksrulle är ASG dsen var låååååång.. Höll på att skratta ihjäl mej , hon såg så himla nöjd ut hahaha, satt så fint i soffan å drog ut papper å slet å rev.. Jädra busunge haha
    hahaha

det är ungefär som Adam och Isabel häromdan. Sambon är ju hemma nu och han hörde hur barnen skrattade så i Isabels rum. han tittar in och då sitter Isabel mitt i rummet och Adam har hällt ut alla hennes leksaker (mycket) runt henne så hon inte kommer nånstans typ. Hon sitter där och skrattar och Adam står utanför ringen med leksaker och ropa: Du kan inte ta mig!!
  • Anns krypin

Prinsessan Zelda skrev 2008-08-14 06:58:41 följande:

hahahadet är ungefär som Adam och Isabel häromdan. Sambon är ju hemma nu och han hörde hur barnen skrattade så i Isabels rum. han tittar in och då sitter Isabel mitt i rummet och Adam har hällt ut alla hennes leksaker (mycket) runt henne så hon inte kommer nånstans typ. Hon sitter där och skrattar och Adam står utanför ringen med leksaker och ropa: Du kan inte ta mig!!
    gapskratt, det är företagsamhet det hahahaha, gulliga dem hahaha
  • Lindisen81

ska snart till jobbet... varför har inez bestämt sig för att ta sovmorgon nu när jag har börjat jobba????? sambon får ju för sjutton sova till typ 8 varje dag, å jag min stackare ska upp å jobba.....

1 års koll igår; 74 lång och 9735 tung

tjingeling dax att åka börjar om 20 min!!

• zandrisen

Ingen god morgon här, Mick har feber och har vaknat till och från hela natten. Nu på morgonen hade han 38,8, och då hade han panodil supp i ändan sen 1 timme tillbaka...
    Värst är ju att jag jobbar, vill liksom ringa hem hela tiden och höra hur det är med honom

Mick: 74-80 på överdelar, 75 på nederdelar och 22 i skor.
    Jag: 34-36 på kläder, 28-30 på jeans, 156 cm lång och 58 kg, 70 C eller D beroende på modell.

Lindisen, så var det när jag började jobba också, från att ha vaknat vid 6.30-7.00 så började Mick ligga och tryna till 9.00-9.30! Skrikandes Men det var skönt som fasen när jag hade semsester, för då sov han också länge, haha

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2