• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • H  e  l  e  n  a
    Eskil
    86 i kläder
    22 i skor

Jag
    175 cm
    68 kilo
    39 i skor
    38 i kläder
    75B i bh-stl

Köpte 6-månkort på Friskis&Svettis igår och ska nu köra minst tre pass/vecka. Målet är att bli mer vältränad och gärna loosa 3-4 kg innan nästa graviditet. Jag har också mage b t w
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • H  e  l  e  n  a
    zandrisen skrev 2008-08-14 08:32:38 följande:
    Ingen god morgon här, Mick har feber och har vaknat till och från hela natten. Nu på morgonen hade han 38,8, och då hade han panodil supp i ändan sen 1 timme tillbaka... Värst är ju att jag jobbar, vill liksom ringa hem hela tiden och höra hur det är med honom Mick: 74-80 på överdelar, 75 på nederdelar och 22 i skor.Jag: 34-36 på kläder, 28-30 på jeans, 156 cm lång och 58 kg, 70 C eller D beroende på modell. Lindisen, så var det när jag började jobba också, från att ha vaknat vid 6.30-7.00 så började Mick ligga och tryna till 9.00-9.30!  Men det var skönt som fasen när jag hade semsester, för då sov han också länge, haha
    Uscha mig, hoppas pluttungen snart friskar på sig! Förstår att det är jobbigt när du är borta
    (¯`°?.¸ ღ♥Mamma till älskade Eskil född 070707♥ღ ¸.?°´¯)
  • veronicaq

Idag är Tigers första ensamma dag hos dagmamman

Vi gick in. så fick han en puss och så vände jag mej om och vinka och sa hejdå.. Han titta lite konstigt och så sa han sitt standrard ord  AAH..

Sen gick jag. lyssnade utanför men han va såglad där inne och "prata" och hade sej...

Me so H A P P Y

Jag ska hämta han där vid 2tiden... så jag har nästan en heldag själv !!! Fast jag håller på och tvättar. Men ska passa på att sova lite emellan tvättningarna

• Anns krypin
    veronicaq skrev 2008-08-14 09:24:29 följande:
    Idag är Tigers första ensamma dag hos dagmamman Vi gick in. så fick han en puss och så vände jag mej om och vinka och sa hejdå.. Han titta lite konstigt och så sa han sitt standrard ord  AAH..Sen gick jag. lyssnade utanför men han va såglad där inne och "prata" och hade sej... Me so H A P P Y Jag ska hämta han där vid 2tiden... så jag har nästan en heldag själv !!! Fast jag håller på och tvättar. Men ska passa på att sova lite emellan tvättningarna
    Men va spännande, det går jue toppen för din Tiger Gud så kul, jag väntar än på å höra om dagis plats åt Johanna , här hos oss äre 4 mån väntetid *suck* tur att guben är hemma..
  • veronicaq
    Anns krypin skrev 2008-08-14 09:44:16 följande:
    Men va spännande, det går jue toppen för din Tiger Gud så kul, jag väntar än på å höra om dagis plats åt Johanna , här hos oss äre 4 mån väntetid *suck* tur att guben är hemma..
    vi har att man får ställa sig i kö max 7 månader innan... så jag gjorde det redan i januari
  • Anns krypin

Äre dags tro att köpa höstkläder??

Idag känns det som att hösten är på intågande..........

• veronicaq
    Anns krypin skrev 2008-08-14 09:45:53 följande:
    Äre dags tro att köpa höstkläder??Idag känns det som att hösten är på intågande..........
    ja tyväärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....cashen rullan in lika fort som dom rullar ut
  • Anns krypin
    veronicaq skrev 2008-08-14 09:45:49 följande:
    vi har att man får ställa sig i kö max 7 månader innan... så jag gjorde det redan i januari
    Å fasen... dagisbarnen här måste va 1år när dem får börja på dagis, guben å jag va lite sena å lata på att ansöka om det.. suckar... men just nu äre gött å ha henne hemma.. Vill ju att hon kan gå lite innan hon börjar på dagiset så hon kan springa undan huliganerna *ASG* (skojar mest)
  • Anns krypin
    veronicaq skrev 2008-08-14 09:46:33 följande:
    ja tyväärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....cashen rullan in lika fort som dom rullar ut
    trist me höst juh.. Suckar... fasen.. vilken strl skall man kolla på, nu använder hon strl 80... suck får väl kolla på en höstjacka i 86 då... ååååååååå

vill inte ha hööööst. haru tips på vart man kan hitta bra jackor?? vill fan inte rosa å rosa å rosa... liksom
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2