• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Beckah82

Alvin sover i blöja men ibland tar jag på pyjamas bara för att det finns och jag vill att de ska bli använda några gånger iaf

Victor sov också i bara blöja och sedan bara kalsonger.

Så har de gjort sen var var pyttisar...typ 1-2 månader eller något sådant.

• Beckah82
    Beckah82 skrev 2008-08-14 22:35:23 följande:
    Alvin sover i blöja men ibland tar jag på pyjamas bara för att det finns och jag vill att de ska bli använda några gånger iaf Victor sov också i bara blöja och sedan bara kalsonger.Så har de gjort sen var var pyttisar...typ 1-2 månader eller något sådant.
    Året runt.
  • jennsans

glömde.. jag lägger gärna på en filt på alexander när han somnat men den är alltid borta så fort han rört sig lite ;)

• Prinsessan Zelda
    H e l e n a skrev 2008-08-14 22:16:12 följande:
    ok Antar att det där lagret bebbehull gör en del för värmen Obs! Syftar nu på alla hottisar här i tråden och inte specifikt på Isabel
    ha ha. men Isabel har ju faktiskt hull så det räcker och blir över kolla in låren
    74 lång och 10390g, hehe

knubbo.jpg
  • Prinsessan Zelda

hon äter till och med syrsor Räcka ut tungan

• Donna69

Prinsessan Zelda skrev 2008-08-14 23:18:06 följande:

ha ha. men Isabel har ju faktiskt hull så det räcker och blir över kolla in låren 74 lång och 10390g, hehe
    naaaaaaaw

såna goselår har sessan med!!! *kärlek*
  • solstraalen

Åh de e så sött när dom har sånna där lår!!

Josef vägde nu 10.2kg till sina 78cm, men han har då inga fettveck :-/

Får se hur vikten är nu efter den här omgången feber.

Onsdagfick vi ihonom 4dl drikki och 1 port gröt

Igår 4dl dricki och 1dl vatten. Sist han åt var igår vid 16.00, då fick han i sig lite drikki. Sen på kvällen spydde han upp gröten, för då var febern för hög visade det sig.

Sovit hela natten har han gjort, men kände iaf inatt en KALL Josef, så iprenen funkade. Hoppas sååååååååå att febern är borta idag.

• Donna69

sol;är det 3-dgrs feber el? borde du inte åka in o få hjälp med att ta ner febern?? bara undrar.....

• solstraalen

Donna: Vi får se om det är tredagar eller inte, borde väl isf visa sig idag eller imorrn.
    Nä åka in behövs inte, småbarn klarar mkt högre temp än vad vi har och det var första gången igårkväll som Alvedonen inte har funkat( den här omgången med feber ).

Har bara gett honom Alvedon mot kvällen. Har hört att det är bra om dom får ha lite feber oxå, att kroppen bråkar mot skiten som den har i kroppen. Så vi ger alvedon mot kvällen eller när våra barn inte orkar äta alls.

Men jag hoppas på 3dgrsfebern, isf är det över snart. 3e dagen idag om febern är kvar.

• Anns krypin

Gooooomorron tjejer.... Kaffe på gång här.. Vart är solen??? äsch struntar i den, jag jobbar ju idag hahahahaah

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2