Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Jahapps då har Alvin äntligen varit på ettårskontroll

13 mån + 2 dagar gammal idag. Han var inte så liten som jag trodde dock.

10.020 gram och 78 cm lång med ett hattmått på 47,5

Sprutan verkar ha gått bra än sålänge iaf Det har fått en dryg halvtimme och ingen reaktion.

Har ÄNTLIIIIIIIIGEN varit på GeKås!!!!!
    Bilder kommer i bdb ikväll eller så
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Beckah82
    Milla med killar skrev 2008-08-07 18:29:43 följande:
    Superfina gummikläder beckah. Fanns det typ i 110 med?
    Kollade inte men det minsta var 80 och fanns rätt många så jag gissar att det fanns 110
  • Beckah82
    Moll skrev 2008-08-07 18:42:03 följande:
    Beckah, blir så sugen på att åka till Gekås... Hur mycket pengar lade du ut, allt som allt? Ska man spara ihop några tusenlappar, finns det mycket fint och i bra kvalité, eller blir det som att man köper för att det finns så mycket?
    Jag la 2229 kronor (hade bestämt mig för 2000 kr) men då gick jag inte igenom allt. jag överslagsräknade hela tiden och slutade kika efter saker när jag nått budget.

Jag skulle lätt kunna lägga 5-7 tusen (om jag haft det) utan att efteråt känna att jag köpt något onödigt. man köper ju inte bara extragrejer...man köper ju massor som man ändå hade köpt någon annanstans för ett högre pris.
  • Beckah82
    Lindisen81 skrev 2008-08-07 18:55:59 följande:
    =(så ledsen och orolig just nu...Sambon åkte iväg med Inez till min brorsa då vi tyckte att hon va bättre idag, lite piggare och åt sin frukost... Jag ska komma efter imorgon. Nu på kvällen rimger sambon och säger att hon är sämre... alvedon tar inte på henne det minsta längre, hon är jätteslö, vill inte äta + drick... ingen vätska på hela dagen förutom imorse... tempen hade gått från 38,7 nu på kvällen till 35,5!!!!! Hon är svullen runt ögon och mun (bara liiiite svullen, man kan ana det) samt lite röd runt ögonen...Hur är det möjligt??? Sambon ringde sjukvårdsuppl och de ville att hon skulle bli underkökt... de faxade nyköpings barnsjukhus (där de är nu) och åkte in med henne......får en knut i magen... vill bara vara med min fina lilla tjej.... nu gråter jag oxå, fan va töntig jag är... är väl bara en liten infektion...
    vaddå töntig? JAG gråter ju nu ju hur töntigt är inte det i så fall...du är ju hennes mamma!
  • Beckah82
    Lindisen81 skrev 2008-08-07 19:19:01 följande:
    väntar på att han ska ringa nån gång! ringde men hans mobil va avstäng..... *suck* jag TROR det är tredagars.... men varför sjönk tempen så fort??? vi har bara sån man gör i örat så den kan ju ha mätt fel...
    Ingen aning. mden svullnaden och rodnaden låter ju nästan som allergisk reaktion.

Fy så läskigt. Men tempen kan nu stämma så som du skrev, att den visar fel i örat. Gör ju lätt det på barn.

Hoppas du hör av dem snaaaaart!!! Skriv då!
  • Beckah82
    Lindisen81 skrev 2008-08-07 19:27:36 följande:
    fan va arg jag blir på sjukvården!De prioriterade ju inte direkt Inez... de blev hemskickade utan ens en koll på tempen! de sa att de kan ringa vårdcentralen kl 8 imorn om det är sämre.....
    Skojar du?
  • Beckah82

Jahapps...

Nu har Alvin reagerat med feber även av denna omgång vaccin varje jäkla gång ju.

Första gången skrek han och hade feber men det gick över rätt fort.

Andra gången fick han feber och sedan ett par dagar senare sin första öroninflammation.

Vi får väl se vad som bjuds denna gång...

Han sitter just nu och sover på min rygg pullproppad med Alvedon men då och då gnyr han lite. Lille plutt.

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2