• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • annki72

Tack tjejer!!!
    Var tvungen att skriva så nån gratta mej, bara min man som kommit ihåg mej än....

• Beckah82

JAJA... jag tycker iaf den blev bra...

trodde att ingen hunnit se men nu märker jag att anledningen till uteblivna svar var en annan för det var ju massor av folk här...

• H  e  l  e  n  a
    Beckah82 skrev 2008-08-29 10:35:29 följande:
    JAJA... jag tycker iaf den blev bra...trodde att ingen hunnit se men nu märker jag att anledningen till uteblivna svar var en annan för det var ju massor av folk här...
    [/citat]

Den blev super! Kul att se dig igen f ö. Har undrat lite var du hållit hus Blir spännande att se bilderna från plåtningen när de kommer!
    annki72 skrev 2008-08-29 10:28:24 följande:
    [citat]
    1.Vad tycker du mest om med ditt barn?Att hon alltid är så glad.2.Hur många barn vill du ha när du blir stor?Är stor nu så jag ska inte ha fler barn 3.Vad gillar du för musik?Allätare, men gillar musik som är dansvänlig, ej hårdrock och punk.4.Vilka TV-serier följer du?ghost whisperer,Bones5.Vad jobbar du med/pluggar du när du inte är mammaledig?Jobbar som uska, just nu som personlig assistent.Ps: idag fyller jag år!!!!!
    Grattis!!!

Kul att många av er svarat på mina små frågor...
  • Moll
    JAJA... jag tycker iaf den blev bra...trodde att ingen hunnit se men nu märker jag att anledningen till uteblivna svar var en annan för det var ju massor av folk här...
    Vad skulle det vara för anledning? Jag tycker också att den var fin men tänkte inte att jag var tvungen att kommentera...
  • Beckah82
    Moll skrev 2008-08-29 10:39:05 följande:
    Vad skulle det vara för anledning? Jag tycker också att den var fin men tänkte inte att jag var tvungen att kommentera...
    Eh nej men det är ju rätt trevligt....!

Men skit samma! Beröm är ju tydligen aldeles för svårt att ge i det här landet så det var ju inget nytt under solen!

Tack Helena!
  • Prinsessan Zelda
    den vart jättefin. säger man inget håller man ju med vet ja
  • misan84
    Klart den var fin. Men som jag känner, när jag skriver svarar typ aldrig någon om det inte är nått som hänt så det är inte så ofta man är här längre för man känner sig bortglömd. Men det var mycket snyggt gjort av dig:) Funderar med på att beställa nått till hampe. Blir mer som ett minne med något sådant.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • misan84

Grattis Annki på födelsedagen!! Hoppas du får en fin dag!!!!

O grattis Hampus på namnsdagen säger jag vet ej om det någon mer som heter det här:)

(¯`°?.¸ ღ♥ Hampus 07-07-04 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Beckah82
    Prinsessan Zelda skrev 2008-08-29 10:42:14 följande:
    Nej... säger man inget så sitter man och tänker men shit så ful...bäst jag inte säger något hahaha pinsamt att hon visade upp den...

Om jag ser något fint säger jag det. Om jag är tyst betyder det i 99% av fallen att jag tycker det är fult/ointressant/dåligt/fel osv beroende på vad det handlar om.

I den återstående procenten handlar det om att jag inte har tid.
  • Moll

Prinsessan Zelda skrev 2008-08-29 10:42:14 följande:

Så tänker jag med. Typ.
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2