• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Beckah82
    misan84 skrev 2008-08-29 10:44:09 följande:
    Grattis Annki på födelsedagen!! Hoppas du får en fin dag!!!!O grattis Hampus på namnsdagen säger jag vet ej om det någon mer som heter det här:)
    Just ja såg det på superstart när jag öppnade internet i morse och skulle skriva men det hade jag ju hunnit glömma förstås när jag kom in på FL.

Grattis Hampe
  • Moll

Beckah, då tänker du att alla gör som du, men så är det uppenbarligen inte. Din tröja blev jättebra!

• Beckah82
    Moll skrev 2008-08-29 10:46:56 följande:
    Beckah, då tänker du att alla gör som du, men så är det uppenbarligen inte. Din tröja blev jättebra!
    Nej. Jag tänker att oavsett hur man tänker och gör så är det väl trevligt om man kostar på sig att ge sina medmänniskor lite beröm.
  • H  e  l  e  n  a

Apropå att kommentera osv: varför lägger knappt någon in bilder i bildtråden nuförtiden? Och de bilder som läggs in kommenteras knappt... (Vill ju inte tro att ni tycker min son är ful )

Kanske en del glömt att den undertråden finns eller så nöjer sig många med Bdb.

• Prinsessan Zelda

tror många har annat för sig nuförtiden. jag läser allt härinne (nästan) men kommenterar inte så mycket. är mer inne och komenterar på bdb. särskilt nu när man jobbar så hinns det inte med riktigt.

• Beckah82
    H e l e n a skrev 2008-08-29 11:07:19 följande:
    Apropå att kommentera osv: varför lägger knappt någon in bilder i bildtråden nuförtiden? Och de bilder som läggs in kommenteras knappt... (Vill ju inte tro att ni tycker min son är ful ) Kanske en del glömt att den undertråden finns eller så nöjer sig många med Bdb.
    Jag kommewr inte göra en ny bildtråd. Känns som att det är så få bilder som läggs upp så de kan lika gärna läggas här i snacktråden utan att det stör snacket

Jag kommenterar i bilddagboken så om samma bild hamnar i bildtråden här skriver jag nog inte hehe om du undrar varför jag inte kommenterar å så
  • H  e  l  e  n  a

Prinsessan Zelda skrev 2008-08-29 11:10:26 följande:

tror många har annat för sig nuförtiden. jag läser allt härinne (nästan) men kommenterar inte så mycket. är mer inne och komenterar på bdb. särskilt nu när man jobbar så hinns det inte med riktigt.
    [/citat]

Ja, så är det nog...
    Beckah82 skrev 2008-08-29 11:10:44 följande:
    [citat]
    Jag kommewr inte göra en ny bildtråd. Känns som att det är så få bilder som läggs upp så de kan lika gärna läggas här i snacktråden utan att det stör snacket Jag kommenterar i bilddagboken så om samma bild hamnar i bildtråden här skriver jag nog inte hehe om du undrar varför jag inte kommenterar å så
    Nej, den är nog överflödig precis som du säger...

Ok
  • annki72

tack för alla Grattis!!

Grattis till Hampe!!!!

• jennsans

grattis annki!!

gratis hampe!

beckah: tröjan var jättefin!! men säger som vissa andra att säger jag inget så tycker jag i de allra flesta fallen att dett är fint! denna gången var ja ju dock inte här så jag hann kommentera..

• Prinsessan Zelda

jag behöver hjälp.

ska sälja min (Isabels) Tako vagn. köpte den för 3900kr. ska jag försöka sälja den på tradera eller blocket. kan inte komma på vad som är bäst. nån som har några ideer???

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2