• Beckah82

... Född: Juli 2007 ... 2

Då kör vi igen då

Finns massor av julibebistrådar. Men det är bara i den här jag trivts i så den får fortsätta hänga med Tråden startade senhösten 2006 när plussen började trilla in. Sen dog tråden (stämningen) ut när bebisarna föddes och vi hittade inte riktigt tillbaka förrän nu i mars 2008.

Som alltid är ALLA välkomna hit! Nya som gamla! Alla som känner att de hör hit...de hör hit, bara att skriva!

KALAAAAAAAAAAAAAS Hörrni

Julibebisarna har födelsedagskalasen bakom knuten nu. Visst är det läskigt?!  Ett år har gått sedan vi satt och letade tecken på att förlossningen skulle starta. Många minnen finns från den tiden. Ni betydde oerhört mycket då, det ska ni veta.

Julibebisarna håller som bäst på att lära sig resa sig, gå, smaka på första orden, och för all del, första glassen

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-31 10:56

BITRÅDAR

Bilder: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213936.html
    Träffas: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33213906.html
    Lista: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30308478.html (gör ingen ny, den gamla får vara om det inte skulle trilla in en massa nya medlemmar plötsligt)
  • Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2
  • Lindisen81

H e l e n a skrev 2008-08-29 11:07:19 följande:

Apropå att kommentera osv: varför lägger knappt någon in bilder i bildtråden nuförtiden? Och de bilder som läggs in kommenteras knappt... (Vill ju inte tro att ni tycker min son är ful ) Kanske en del glömt att den undertråden finns eller så nöjer sig många med Bdb.
    jag använder bilddagboken med lösen för de som är intresserade. är inte inne här så ofta och kollar runt, utan läser bara lite i tråden. en och annan bild hamnar i bloggen och en och annan ligger på min sida här på fl.
  • ellenwesterlund

Verkar inte som om vem-det-nu-var (minnet är bra men kort) hittade någon kofta, så om du vem-du-nu-den-andra i STHLM trakten  som erbjöd dig att kolla vill göra det så får du jättegärna göra det!

• Prinsessan Zelda
    ellenwesterlund skrev 2008-08-29 19:58:33 följande:
    Verkar inte som om vem-det-nu-var (minnet är bra men kort) hittade någon kofta, så om du vem-du-nu-den-andra i STHLM trakten  som erbjöd dig att kolla vill göra det så får du jättegärna göra det!
    ha ha ha. jag ska shoppa imorgon om min förkylning är bättre. var det 2 tröjor i strl 86 med bilar på. var det cars tema eller nåt annat.  du kan ju inboxa mig ditt mobilnr så kan jag sms:a om jag hittar
  • tacky

wiii, rolig lista!

1.Vad tycker du mest om med ditt barn?

att hon är så gosig och kramig. hon är öppen och glad och rolig och älskar att springa fram och kramas. ett riktigt lyckopiller helt enkelt.

2.Hur många barn vill du ha när du blir stor?

2. och det har jag nu.

3.Vad gillar du för musik?

svensk trallpunk, thåström, winnerbäck, olika sorters rock, synthpop, nicole atkins, amy winehouse, groovig hiphop och discomusik, keane och gavin de graw. allt möjligt :)

4.Vilka TV-serier följer du?

house, entourage, so you think you can dance

5.Vad jobbar du med/pluggar du när du inte är mammaledig?

har pluggat kulturvetarlinjen och svenska och kreativt skrivande. håller på att starta företag.

• Anns krypin

Morrn , kaffet är klart så nu har man nått å njuta av...
    Solen skiner på som den, kan inte fatta det, men gött för jag är ledig denna helg.

Det är så kul att se Johanna nu hahaha, hon tar ett steg i taget å testar , härom dagen gick hon 3 steg men det har hon nog glömt nu *S*

• Donna69

1.Vad tycker du mest om med ditt barn?
    2.Hur många barn vill du ha när du blir stor?
    3.Vad gillar du för musik?
    4.Vilka TV-serier följer du?
    5.Vad jobbar du med/pluggar du när du inte är mammaledig?

1. mest? hrm....allt?
    2. återstår att se
    3. allt förutom skrik-o-skrän musik *spyyy*
    4. wiiieee. reality!! allt som tävling typ asg. dock följer jag inte mycket men kollar när tillfälle ges
    5. komvux-nörd

• Anns krypin

Såg i tidningen nu att den 14 sept äre barnensdag på Kolmården ett litet tips till er som inte jobbar då

• Anns krypin

Nu har jag äntligen skickat efter kort , hahaha

Helt otroligt att det skall ta så lång tid förrän man gör nått HMMM

• Anns krypin

Nu har jag äntligen skickat efter kort , hahaha

Helt otroligt att det skall ta så lång tid förrän man gör nått HMMM

• rullgardinsflikkan

Nån här som brukar framkalla digitala bilder kanske??

Jag upptäckte precis att jag har över 600 stycken som jag behöver framkalla

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2