Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Godkväll! Det har inte blivit så mkt FL tid här sista veckan. Jobbar och jobbar som vanligt.. Inte så mkt shopping heller tyvärr men fick hem lite Molo bilar från AnnaLuca som lillkillen älskar! Superfina bilder i bildtråden som vanligt! Den har jag hunnit kika i iaf, har inte kunnat hålla mig helt borta även om jag inte hunnit skriva något

Tjolla, vilken härlig bild på Milo i den gula aptröjan, han ser så nöjd och stolt ut! Härliga färger på honom!

Ängeln, din kille är också superfin i den gula aptröjan! Mer rosa till pojkarna

Svisch, den Moloklänningen är heeeelt underbar! Passar din dotter perfekt också.

Emmsan, fina småfolkkillar!

Lollypop, fina Molobarn! Vilka fina Mini rodinifynd du gjort på T! Den bruna frottétröjan är ju helt underbar, önskar att jag bjudit lite mer

• isold2003

Jompa, har inte hunnit läsa igenom tråden än men har M börjat gå nu? Vad roligt!!!

• isold2003
    jompa skrev 2008-06-09 20:18:11 följande:
    Lite smått, hon gick 10 steg idag (mamman är stoltast i världen )
    Härligt! Förstår att du är stolt!
  • isold2003
    Duntoffla skrev 2008-06-09 20:22:53 följande:
    God kväll! Kul att se din söta nuna här! Får du ngn semester snart?
    Tre veckor kvar.. Men bara två helgjourer till före dess iaf, skönt!
    ängeln83 skrev 2008-06-09 20:24:11 följande:
    Det kanske dom är, vet dock inte om någon annan som köpt dynan haft samma problem, eller om skrutt är extremt ostilla i vagnen Känns som jag skulle behöva sätta fast dynan med säkerhetsnålar för att hålla den på plats, o man vill ju inte stick hål i buggis
    OTH dynan har hakar så den kan spännas fast, bra!
    CamillaJ skrev 2008-06-09 20:22:09 följande:
    Jag har städat idag rensat ut 3 kassar leksaker ...Men gah det har fortf. hela rummet fullt sen ikväll var jag ute och joggade japp jag joggade och det var riktigt skit jobbigt