Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Godkväll! Det har inte blivit så mkt FL tid här sista veckan. Jobbar och jobbar som vanligt.. Inte så mkt shopping heller tyvärr men fick hem lite Molo bilar från AnnaLuca som lillkillen älskar! Superfina bilder i bildtråden som vanligt! Den har jag hunnit kika i iaf, har inte kunnat hålla mig helt borta även om jag inte hunnit skriva något

Tjolla, vilken härlig bild på Milo i den gula aptröjan, han ser så nöjd och stolt ut! Härliga färger på honom!

Ängeln, din kille är också superfin i den gula aptröjan! Mer rosa till pojkarna

Svisch, den Moloklänningen är heeeelt underbar! Passar din dotter perfekt också.

Emmsan, fina småfolkkillar!

Lollypop, fina Molobarn! Vilka fina Mini rodinifynd du gjort på T! Den bruna frottétröjan är ju helt underbar, önskar att jag bjudit lite mer

• isold2003

Jompa, har inte hunnit läsa igenom tråden än men har M börjat gå nu? Vad roligt!!!

• isold2003
    jompa skrev 2008-06-09 20:18:11 följande:
    Lite smått, hon gick 10 steg idag (mamman är stoltast i världen )
    Härligt! Förstår att du är stolt!
  • isold2003
    Duntoffla skrev 2008-06-09 20:22:53 följande:
    God kväll! Kul att se din söta nuna här! Får du ngn semester snart?
    Tre veckor kvar.. Men bara två helgjourer till före dess iaf, skönt!
    ängeln83 skrev 2008-06-09 20:24:11 följande:
    Det kanske dom är, vet dock inte om någon annan som köpt dynan haft samma problem, eller om skrutt är extremt ostilla i vagnen Känns som jag skulle behöva sätta fast dynan med säkerhetsnålar för att hålla den på plats, o man vill ju inte stick hål i buggis
    OTH dynan har hakar så den kan spännas fast, bra!
    CamillaJ skrev 2008-06-09 20:22:09 följande:
    Jag har städat idag rensat ut 3 kassar leksaker ...Men gah det har fortf. hela rummet fullt sen ikväll var jag ute och joggade japp jag joggade och det var riktigt skit jobbigt
    Vad duktig du är som rensat så bra! Och joggat!

Ska ut en sväng i spåret själv nu, återkommer!
  • isold2003

Men oj vad ni skriver ikväll! Var ju bara borta en dryg timme! Får skumma igenom.

Fantastiska Skatt skrev 2008-06-09 21:48:02 följande:
    Å hej å hå vilken fart ni fick upp när jag pep iväg Skulle bara bada Skatt och lägga honom ju. Började sopa runt matplatsen i väntan på att han skulle somna, jag behövde inte gå in t honom en endaste gång så sopandet ledde t att skura hela köket vilket ledde t att jag fortsatte ut i hallen och in i v-rummet. Så nu blänker det och luktar fräscht - så skönt att vakna till det imorgon ist för att börja då *känner att jag samlade vuxenpoäng så här på kvällskvisten* Fick mig ett rejält skratt! Stackars Tjollas gubbe *smyger fram fingrarna t Linas fat och norpar en liten vattenmelon jag* GOTT!!Tjolla --- hade tagit 56 i suiten! Hellre att den växs ur mitt i sommaren än att den växes i lagom till hösten!
    Vad duktigt! Du får gärna komma förbi här en sväng också
    jompa skrev 2008-06-09 21:43:10 följande:
    Hihihiihi det gjorde jag med som liten, gick alltid på tå. Mamma brukar säga att det var för jag hade ont i hälarna eftersom när jag blev arg la jag mig ner och sparkade med dem i golvet till jag somnade av utmattning
    Undrar var M har fått sitt humör ifrån?
  • isold2003
    Buttelina skrev 2008-06-09 22:00:11 följande:
    vilken småfolk är finast??grön med traktorer och orange kantband eller gröna med små havsdjur och bruna kantband?
    Havsdjur! Såå fin!
  • isold2003
    lillronya skrev 2008-06-09 22:13:17 följande:
    Kastar in en fråga igen. Hur är katvigs velourjackor i storlek?
    Rätt normala tycker jag.
  • isold2003
    Jen80 fina bilder på dina pojkar i bildtråden! Superfint det gröna Småfolklinnet! Och Ava är en riktig sötnos
  • isold2003
    Duntoffla, såg att du frågade om löpskor förut. Mitt bästa tips är att gå till löplabbet och testa ut några som passar dig. Lika bra att lägga lite extra pengar på att få det rätt från början istället för att få ont i knän eller så och bli tvungen att köpa nya efter ett par månader.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10