Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

isold2003 skrev 2008-06-17 20:38:19 följande:
    Vad? Vad?
    Skippar alla artighetsfraser och hoppar direkt till det väsentliga
  • isold2003
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-17 20:39:43 följande:
    God kväll Liten sover, svärmor har åkt, sambon fixar m bilen (ovanligt va?) Skatt mamman ensam med datorn och en stor kopp kaffe - precis som det ska va Hoppas det nåt?Underbara bilder i bildis as always!!
    Godkväll!
    jompa skrev 2008-06-17 20:41:59 följande:
    Man har ju setts förr liksom

Jo det är ju sant, vad bra, känner mig lite mindre framusig nu

Preggi skrev 2008-06-17 20:44:35 följande:
    Godkväll! Ingen shopping än för mig idag. Får se om det blir nåt ikväll... Som vanligt härliga barn i BT.Infinite Joy! Gud så söta dina barn är! Tack, vad gullig du är! Det var inte länge sen Matilda var på rymmen så fort hon såg kameran.. Det är svårare att fota storasyster här nu... Är det rea på mini rodini nånstans? Är lite sugen på jeansen...
    Slitage i Västerås har 30% på deras jeans.
  • isold2003

Jompa, vad synd att frottésetet är för stort för dottern. Det får bli mysigt till vintern istället då. Har fortfarande inte gett upp hoppet om att hitta tröjan i rätt strl till lillkillen.

• isold2003
    Buttelina skrev 2008-06-17 20:51:50 följande:
    fy vad ni retas jaaaa, det blev en småfolk klänning den med vovvar och en massa villervalla
    Och var är bilderna? *fortsätter köra den ouppfostrade stilen*
  • isold2003
    jompa skrev 2008-06-17 21:00:56 följande:
    Nä vi kanske ska sluta tracka Butte nu, tänk när vi behöver all hjälp med storlekar och bilder på hur plaggen verkligen ser ut då behöver vi Butte Men du är allt bra galen
    Sant! *försöker skärpa till mig lite*

Preggi, Slitage håller på att starta upp webshop men finns än så länge bara som vanlig butik. Inboxa mig om du vill ha hjälp med något därifrån
  • isold2003

Är så desperat godissugen ikväll, måste kanske hoja iväg till affären Generad

• isold2003
    gosmamman skrev 2008-06-17 21:11:43 följande:
    Jag med kan jag tala om, det värsta är att jag har en stor på så i skaffeiret men som ska sparas till midsommarafton.
    Den hade inte levt länge här hemma. Godis ska inte stå i skåpet, det ska ätas upp
    havsvind skrev 2008-06-17 21:16:50 följande:
    Godkväll!Vilka fina barn i bildtråden, och fina kläder förståss!Har inte varit så shoppingsugen på ett par dar (har dragit ut en visdomstand och mått pyton). Nu känner jag att jag vill tröstshoppa lite...Vart var det rea på Nanoou?
    Godkväll! Otrevligt med visdomständer! Lite på landet har rea på Nanoou denna veckan.
  • isold2003

Så fin Isabel är i kängurutröjan, den är verkligen helt underbar! Hon har förstått vad som gäller, foto först, sen till garderoben. Perfekt klädassistent 

• isold2003

Nej nu blir det en tur till affären, maken la in en beställning på en Fazer blå och det kan jag inte stå emot. Får ju en cykeltur på några km på köpet iaf.  CU!

• isold2003

Tillbaka från affären *häller upp en skål med Tutti frutti till skattens mamma*

Godkväll Angelinah och Lina!

Angelinah, klart du ska prova med butik! Vill man så går det. Bokföringen kan man få hjälp med också om man inte orkar/vill själv.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10