-
Jag sålde Molooveraller nyss på T, 499 i utgångspris, 950 i slutpris för två st och en såld på köp nu för 899.mortillsju skrev 2008-08-21 21:33:21 följande:Lite OT Traderafråga. Jag har ute två vinteroveraller nu. Har lagt ett högre utropspris. Är det dumt att fega så? Ska man sätta en krona på dem? *velar*
-
Jag håller med, skänker hellre bort till någon jag känner i så fallmortillsju skrev 2008-08-21 21:40:43 följande:Då funkade det på Molo. Jag har pop ute. Det borde gå. Jag brukar inte fega men vill ha ut pengar för dessa annars ger jag hellre bort dem till någon som behöver dem
-
Tack!Angelinah skrev 2008-08-21 21:41:13 följande:Å jösses va sööööt!!! Isold--- Härligt å se dina fina killar i BT igen
-
Så fin hon kommer att bli iden!loveliva skrev 2008-08-21 21:46:51 följande:Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!Hildas storlek! Hehe
Köp såklart!
terezita skrev 2008-08-21 21:45:12 följande:hej tjejer!!! hur mås det? vad har ni snackat om idag då??Hej! Såna tuffingar dina killar är! Hur är det? Har ni flyttat än?
Tja, gissar på tredje kartongen i andra garderobenAngelinah skrev 2008-08-21 21:47:02 följande:Å jag skulle lägga ut Idas gamla PO.P overall, men jag hittar den inte???? Nån synsk som kan sia vart jag har den? -
Jag kör på Mini A Ture i år, ka bli kul att se om de är lika bra som utlovas. De känns toppen i tyget iaf och är ju supersnygga!terezita skrev 2008-08-21 21:51:34 följande:jag med... jag vill hitta den ultimata så jag slipper önska jag köpt en annan när vintern är här... hur gör man för att hitta den?!?!
-
De skulle tålla 50.000 slitningar vad nu det ärterezita skrev 2008-08-21 22:03:12 följande:är de dagis kläder då? tål dom att lekas med hela dagarna en hel vinter?? har du tidigare erfarenheter från dom?Slitage såklartAngelinah skrev 2008-08-21 22:05:48 följande:Å var finns dom? *alla tips av intresse*
Och minpluddevutt, Trendybaby mfl
-
Hoppas att ni hittar någon bra lägenhet snabbt, jobbigt att det krånglar, flytt är jobbigt nog som det är! Min stora kille kunde inte gå när han började på dagis och de tog hand om honom jättebra, de bar på honom när det behövdes.terezita skrev 2008-08-21 22:37:55 följande:måste dra tjejer... måste gå och hjälpa maken att lacka golvet i vardagsrummet så vi kan flytta hem igen imorgon... tror inte min pappa och mamma står ut med oss en dag till hahaha...dom har glömt bort hur jobbiga småbarn kan varashoppa lungt (NOT)
-
Hej hej! Idag är hela familjen hemma. Barnen är sjuka men rätt pigga, maken är sjuk och sur och grinig
Jag är hemma för att jag ska jobba inatt. Var nere på Slitage en sväng till och bestämde mig för att behålla Mini A Turejackan i den större storleken, storleken mindre blir för liten till vintern. Köpte matchande mössa till också. Sen tog jag med en overall hem för att prova på lillebror. Den var för stor men han ska få en sån, såå snygg!
Så mkt fint i bildtråden!! Nu var det för mkt för att kommentera, bara sen igår. Mkt shopping just nu -
Moonkids har superfina manchesterbyxor i rak modell i höst, supermjuka och sköna. Finns i ljus- och mörkbrunt *tipsar*Angelinah skrev 2008-08-22 11:38:38 följande:Ja, jag har bara lite svårt för jeans på barnen, de känns så stelt på nå sätt.. Men nu e hon ju iofs lite större o går mer än kryper, då e de nog ett bra plagg
-
Visst är den härlig! Nej den finns bara i de färgerna på Slitage iaf. Passar till alla deras vinterkläder eftersom det är så många färger på ränderna. Alla mössor är lite olika.Angelinah skrev 2008-08-22 11:41:36 följande:Hej!Ååååå vilken fin mössa!!! Älskar randiga mössor Fanns den i fler färger?Fina bilder på killarna!!
-
Gilar verkligen armybyxorna, såna ska pojkarna få. Lurven gillar jag inte.jompa skrev 2008-08-22 11:45:59 följande:HejsanVad tycker du om NS i höst? Gillade du de nya Armybyxorna och deras lurv?
Matdags, snart tillbaka! -
Jättefina fleecebilder i bildtråden. Den mörkgrå/rosa är superfin i färgen! Kul att lurvarna kommer nu! Jag vill ha mörgrå(blå till stora killen och så får vi se vad lillkillen ska få.
-
De är visst inte helt vindtäta men iaf betydligt bättre i vind än Molo. Jag brukar ju gilla NS tröjor men den här föll mig inte alls i smaken. Jag tror att den påminner mig för mkt om en hemsk brun lurvväst som min mamma tvingade på mig i början av 80-taletjompa skrev 2008-08-22 12:35:53 följande:Så du gillade inte NS lurven. P har fått en sån och mycket pga att den står emot vinden.Den var lite för stor men den var inte det minsta svår att få på ändå. Inget trassel med foder i benen. Den är helt vattentät och ska vara väldigt slittålig *älskar*mortillsju skrev 2008-08-22 12:37:18 följande:Berätta nu vad du tyckte om vinteroverallen!!! Var den lätt att ta på? Trasslar den med fodret i benslutet? Berätta....
-
Hade du mini a tures förra året? Vad tyckte du om dem?Ullis 10 skrev 2008-08-22 12:54:32 följande:En säljare sa till mig att hon tyckte att de höjt kvaliteten på overallen o ändrat en del! Jag vet på måndag, förra årets ligger här..
-
Hej hej! Såg du cirkuströjan med andra ärmar? Det var nte ränder, det är stjärnor. Det var ju ett tag sen du frågade så jag vet inte om du hittade den sen.lillronya skrev 2008-08-22 13:00:45 följande:Goddagens i tråden.
Humla, så fin Moa är i vantfleecen
Incommunicando, fina inköp som vanligt. -
http://okidokibarnklader.e-butik.se/show_product_pictures.asp?artnr=11831101-flipperlillronya skrev 2008-08-22 13:09:05 följande:Nä den har jag inte sett. Var finns den?
-
Berätta!! Vad snabb du var!loveliva skrev 2008-08-22 13:17:52 följande:Ullis & alla andra!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nu har jag varit på K!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Åh vad tristloveliva skrev 2008-08-22 13:21:45 följande:Är så arg att jag kokar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jo de hade fått hem lurvar. DE låg så fint i sina kartonger. Frågade om jag fick köpa 4 lurvar. Ja, men inte idag sa hon, jag måste vänta tills allt är uppackat och hänger på galgar!!!!!!!!!!!!!!!! Så det var bara att åka hem igen Frågade om hon kunde hänga undan till mig, men hon visste inte vilka färger det kommit.Ullis- Hur kan du veta vilka färger som finns? Du fick väl hänga undan?Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
-
Nu är det dags för längdhoppet, ska engagera mig lite. Jobbar inatt så jag kikar nog in en svän då. Shoppa väl tjejer!