Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-06-14 22:41:31 följande:
    det är ju alltid så när man ska dra igång träningen... Bästa är ju att inte sluta. (Dvs i mitt fall inte bli gravid)
    Men om du vill komma igång senare så har du ju fördel av att du har sprungit tidigare. Jag löptränade massor som tonåring och trots att det är evigheter sen så finns ju teknik och så kvar. Känns som att det gått rätt snabbt att komma igång igen.
  • isold2003
    Buttelina skrev 2008-06-14 22:42:43 följande:
    ja, lite knäpp är du att jogga och spinning är det tråkigaste jag vet det jag kan tycka är skoj är simning och aerobic. det sjuka är att jag har egentligen ALLA möjligheter att vara hur fit som helst. här på torget där jag bor finns simhall, träningslokaler 24seven, hälsokostbutik och viktväktarna... får ta mig i kragen..
    Inga avstånd att skylla på alltså Men tycker man inte att det är roligt så hjälper det ju inte med närhet heller. Spinning är min favoritträning Har bara nte en chans att hinna till någon träningslokal. Löpning börjar ju direkt utanför dörren, världens mest tideffektiva. Ursäkta allt OT prat!

Nu ska jag hoppa i säng och drömma om min roliga shoppingkväll imorgon

Shoppa väl tjejer!
  • isold2003

Godkväll! Kom nyss hem från en härlig shoopingkväll på Slitage! Två timmar med fina kläder och glada kompisar, så mysigt! Det blev lite shoppat också såklart. Vi har redan bestämt at vi ska köra en sån kompiskväll igen i höst när höstkollektionerna kommer, då får vi ha bättre framförhållning och så får ni som bor i närheten komma också!

Bilder från dagens shopping på väg till bildtråden. Fast mest OT..

• isold2003
    snoozen skrev 2008-06-15 20:46:31 följande:
    Tack Är väldigt nöjd med jackan, trots att den är rätt stor.. passar perfekt nu på sommaren när det är lite gråmulet!

Vad fin din kille är i jackan!

Lilronya, så fina dina barn är i IdaT!

Havsvind, fina fynd!

• isold2003
    J essica skrev 2008-06-15 21:05:28 följande:
    Kanonfin Tyvärr fick jag inte tag på nån idag
    Nej tyvärr, det fanns en enda brun strl 9-12 månader, sen var det bara rosa kvar
  • isold2003
    Tjejtriss skrev 2008-06-15 21:06:13 följande:
    Åh, jag gillar bilden på killen på bänken
    lillronya skrev 2008-06-15 21:09:06 följande:
    Tack!Fina bilder från dej med i bt. Speciellt killen på bänken, ja!
    Visst är han fin! Han är världens busfrö men inte så tuff egentligen min lillkille
  • isold2003
    Buttelina skrev 2008-06-15 21:10:29 följande:
    hej tillbaka från titt på vår stuga.. vad fiiin den är!! LÄNGTAR som en tok!Underbara kläder och barn i bildtråden!
    Vad mysigt! Du har ingen länk till några bilder? Så nyfiken och jag hann inte se den innan den försvann från Hemnet.
  • isold2003
    Buttelina skrev 2008-06-15 21:14:59 följande:
    alltså jag har bilderna på min data men de är fel format för att lägga in i galleriet här på fl
    Vad synd! Jag får hålla mig tills ni flyttar in då Du får fota barnen extra mkt när de springer runti början
  • isold2003
    Infinite Joy skrev 2008-06-15 21:26:48 följande:
    isold: såg att du hade mini rodini jeans. Hur är de? Är lite sugenn på ett par lila till tjejen.Havsvind: snygga kläder du hade fyndat.... de första två plaggen har jag aldrig sett. Verkligen fina!
    Jag älskar Mini rodinis jeans! Har till båda killarna. De är långa i benen så det blir fina uppvik på dem. Ganska raka i modellen, inte supersmala men inte så breda som Molos jeans.
  • isold2003
    Infinite Joy skrev 2008-06-15 22:05:34 följande:
    Kanske ska köra p sådana till hösten. Tjejens Finger in the Nose gick ju tyvärr sönder...
    De jag har är rätt tjocka i tyget men inte stela, de som heter mud. De har en tunnare sommarmodell också. Rekommenderas verkligen!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10