Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
Hm är Fixioni danskt? La i alla fall in en bild på Svea i bt med en sådan tröja. Om det inte är danskt så får ni ursäkta att jag är ot.
Hm är Fixioni danskt? La i alla fall in en bild på Svea i bt med en sådan tröja. Om det inte är danskt så får ni ursäkta att jag är ot.
Så nu äntligen sover Svea och Anton är ute på gården och spelar fotboll. Så nu kan jag ägna tråden en liten liten stund.
Vi börjar med bildtråden
Jen80: Vilka underbara bilder när ni är ute på lekparken, ni ser verkligen ut att ha roligt. Den där filten Ava har är det en Bruno filt? Tycker du den är varm eller sval? Jag funderar nämligen på en sådan till Svea.
Nikki: Åh vad de är dina de där molobyxorna. Så läcker färg.
Buttelina: Vad härligt ni verkar ha det vis stugan. Idat byxorna är ju så fina, nästan som man vill att det skall börja regna.
Helle: Vilka underbara barn du har! Och fina kläder har de såklart.
Belladonna: Fin Tara i fina katvig kläder.
Tjollabolla: Underbar Milo i underbara kläder.
Lillronya: Ha ha vad han ser underbar ut. Skiner verkligen som en sol.
Änglen83: Han verkar ha svårt att välja vad som skall med. Antar att det finns en del att välja på. Visst är den fin den där katvig bodyn och den passar ju perfa till byxorna.
God morgon. Här har vi redan varit ute på en liten promenad, kastat stenar i vattnet, det är en höjdare. En underbar morgon har vi här.
Jag la in en bild på Svea i bildtråden. Vad tycker ni om mathningen? Tillochmed sambon gillade den
Haft en bra dag?
Det har vi MEN flera trodde att Svea var en pojke i dag. Fattar inte varför. Hon hade ju den där blommiga småfolks tröjan och lappkjolen från me&i i dag. Bild i bt tidigare i dag. Vad tycker ni ser hon pojkig ut? Ärligt!