• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-07-03 09:17:40 följande:
    i den rosa/lila har hon 86 och den sitter precis! du kan nog ta 74 max 80 skulle jag tro till din lilla fis
    Hmmm du har ingen i 86 du vill bli av med
    Tänkte köpa en till min systerdotter
  • jompa

Oj så skönt att jag inte direkt gillade nåt av det nya Molo, kanske kanske lite blomsuiten men använder ju inte suites.

Mer pengar till andra märken

• jompa

NovJenny: Gud så söt hon är lilla tjejen, och så stor hon blivit

• jompa
    Nika skrev 2008-07-03 10:32:52 följande:
    brukar det inte låta så i början?...och så slutar det med att man sitter med halva kollektionen ändå...
    Jo men nu ska jag vara stark
    lillronya skrev 2008-07-03 10:30:26 följande:
    Men hallå! Var ser man det nya molo?
    Eleraff.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-07-03 10:46:15 följande:
    ÅÅåååååååh va glad jag är.Våran kommun har börjat med vårdnadsbidrag nu, vi kommer få ett bidrag på 3000 kr/mån om vi avstår från barnomsorg tills han är 2 år, det är samma summa som jag idag plockar ut i föräldrarpenning, eftersom jag jobbar lite också. Så nu blir det inte dagisstart förens i mars/april ist för i nov iår
    Oj shit pommes, bor alla skitbilligt i denna tråden eller? Skulle jag plocka ut 3000kr skulle vi gå i personlig konkurs direkt
  • jompa

Har nu maialt Babyshop igen då mitt paket fortfarande är borta, ska göra en reklamation på posten idag, nån här som gjort en sån förut?
    Hoppas jag kan få tillbaka pengarna från Babyshop och så får jag väl skicka tillbaka paketet om nu det skulle dyka upp nån gång.

• jompa
    J essica skrev 2008-07-03 11:02:14 följande:
    Jag har bara ströjobbat lite och plockar inte fp alls. Nu jobbar jag iofs 75% men förut klarade vi oss bra på nästan bara gubbens inkomst.
    Oj, antingen tjänar era män miljoner eller så bor ni billigt Kanske skulle ta och flytta
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-07-03 11:02:29 följande:
    Näääh, vi bor dyrt Fast jag jobbar ju och drar in en halv lön varje månad, 3000 kr är vad jag plockar ut i föräldrarpenning, o då funkar det ju
    Men vad är dyrt då? Ni bor väl i hus och har massa driftkostnader antar jag. Vi bor i lägenhet men den är dyyyyr och då är den inte ny eller så men så har vi två bilar vilket kostar.
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-07-03 11:05:30 följande:
    Är det bara jag som inte får upp hela plagget utan bara typ en arm när jag klickar på större bild?
    Men i högra hörnet längst ner finns ett förstoringsglas som man kan ända % på, jag valde 35% och då såg man bättre.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10