• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-07-04 12:23:50 följande:
    Gud jag kan se henne framför mig... *riv slit frossa*
    Ja eller hur
    Lina med Liten skrev 2008-07-04 12:24:49 följande:
    näe nu vaknade Thea... Bara sovit drygt 1 timme. Och vi som ska iväg ikväll...kan bli hur grinigt som helst då... Nåja hon ligger o snackar på sitt rum så hon får vila en stund till
    Inget kul när de sover lite just de dagar man ska iväg. Men det är ju så typiskt att det är just de dagarna.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-07-04 12:34:25 följande:
    Lite väl långa va?! Helt sjukt va hans hår växer, på tisdag blir 3:e gången vi klipper honom.
    oj sonen har blivit klippt 3 ggr och han är snart 3år
  • jompa

Nä dags och dra och få fötterna fixade

C U!

• jompa
    Tjejtriss skrev 2008-07-04 14:12:52 följande:
    Vi har haft de vanliga jeansen tidigare, men de har suttit lite tight upptill. De grå fodrade har vi i mindre strl, men bra att bunkra upp med större De är ju så fina!
    Jag klämde på dem på Slitage men jag vågade tyvärr inte då mudden på dem är lite lösare och jag har såna tunnisar här hemma, vill liksom inte att de kasar ner.
  • jompa

Så tjejer en timme kvar bara sen sover nog barnen Är så trött i dag efter nästan två veckor med allt vad gäller ungarna. Den ena som är trotsigare än trotigast och den andra som är sååå mammig.

Men i kväll blir det ett stort lass glass Och så snack med er förståss.

• jompa
    thj skrev 2008-07-04 19:52:02 följande:
    TjejerSnälla hjälp mig,jag är desperat!Söker katvig rosa/vit mössaOm ni ser ngn så säg gärna till,skulle vara super tacksam dåMassor av kramar!Och en trevlig helg till er allaKan inte sätta mig vid datan utan att kolla er små sötisar i bildtrådenblir dyrtför det är alltid ngt jag vill hakram
    klkkids kanske..
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-07-04 20:04:50 följande:
    Naeh, har inte sett den innan, men shit va cool den var, äntligen ett plagg från Molos nya som jag gillar
    Jag gillade oxå den

Samma smak eller?
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-07-04 20:08:39 följande:
    Den var riktigt snygg Ah, om du inte gillat nåt vi sett innan så har vi nog samma smak
    Nope inget som jag blivit kär i ännu
    Cashew skrev 2008-07-04 20:09:24 följande:
    blev också lite kär i den så jag funderar på om den ska få slinka med ner i shopingbagen om jag ändå ska handla därifrån
    Absolut!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10