• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-07-03 20:07:35 följande:
    ojdå det var en del bombom mailade mig hon skrev:"Lee jag vet att du är så himla nyfiken, så jag ville bara berätta att nya molo har anlänt till butiken, välkommen in"  personligt nyhetsbrev liksom
    Då handlar man en del om man till och med får ett personligt brev
  • jompa

Ok hjälp mig nu, passar M bäst i rosa/lila eller röd/lila? Ärligt tack.

• jompa
    Angelinah skrev 2008-07-03 20:10:47 följande:
    Röd-lila tycker jag
    Buttelina skrev 2008-07-03 20:11:13 följande:
    jag måste vara ärlig nu och säga att hon lös verkligen upp i det lila/röda!
    Men hur är velouren i dessa två färger då, är den röd/lila lika stark i det?
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-07-03 20:22:36 följande:
    verkar vara rätt snygg grön i den va Kan Ida ha den? Eller blir den för grabbig? Tycker iofs att den ser unisex ut
    Tycker den är mer tjej än kille jag Generad
  • jompa
    NovJenny skrev 2008-07-03 20:35:16 följande:
    Pju, läst ikapp! Vad skoj att ni redan handlar Molosar för fullt.Själv är jag jättenöjd med mina fynd här hemma, tar ju ett tag för mig att vämja mig med printen! Ränderna gillar jag alltid, men njaaa det andra får sjunka in även om det är fint så känns det inte rätt till Lilly eller Noah. ÄN! Kollade på Katvigbilderna ängeln la in, gillar inte midiapple så mycket. Har några saker och redan trött. Någon annan som känner lite så?Blir så samsamma...Ingen som visste vilka färger på ränder som kommer från Katvig?Nu ska jag kolla bildis.
    Kommer bara ihåg några:
    lila/vit
    brun/brun
    blå/grön
    rosa/orange
  • jompa
    Zvartaliljan skrev 2008-07-04 07:08:15 följande:
    GodmorgonÅhhh sitter o har ånget...jag vill så gärna shoppa molonyheter men måste ju få ut lite på T först så jag sitter på fingarna Finns de ingenstans där man kan välja faktura
    God morgon

Annacill har faktura.
  • jompa

Åhhh idag hoppas jag på paket i från Enzo och sen hoppas jag mitt ersättningspaket från Babyshop kommer. Och på måndag hoppas jag på Mini Rodini.
    Sen väntas det nog inget mer. Får vänta till det kommer lite höstnytt tror jag.

• jompa
    svischan skrev 2008-07-04 07:53:20 följande:
    Köpte precis en småfolk tshirt på tradera, kan det vara någon i tråden som var säljare till den kanske???Godmorgon! Idag ska vi iväg till jobbet och dagis, änsligen mår dottern bättre!Fast bra att vara hemma när molonyheterna kom, så att jag inte missat nåning=)
    Jajemensan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10