• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Line80 skrev 2008-07-03 16:31:40 följande:
    det har du rätt i eller kanske kan tispa om lokala butiker oxå stinsen är väl närmaste som säljer danskt för oss va?
    Ja tror det, men det är ju inte mycket där tycker jag, Molo och lite Ida T.
  • jompa
    terezita skrev 2008-07-03 17:43:52 följande:
    HEJ TJEJER... har precis vaknat.. jobbade igår natt och sk jobba inatt igen... huga.... har precis pratat med helena på hippo och hon hälsar att inatt kommer hon att försöka jobba som en tok med sin webshop och att hon har fått mega beställningar från molo levererade till butiken!!!allt hon har fått står i webshoppen... och för er som undrar varför hon fått så tidigt så är det för att molo tabbade sig med henne i våras då dom hade glömt att skicka hennes paket så hon fick sist av alla så darför skickade dom ut till henne först som kompensation
    Ahh så det är mer än det hon lagt upp nu?
    Kommer hon lägga in rean på nätet oxå eller bara nyheterna?
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-07-03 18:05:10 följande:
    Hallojsan..Fullt ös hela dagen här *puh*  Ida är baske mig som ett halvt dagis just nu *trött mamma*Men!!Har hunnit hoppa lite Molosar ändå mitt i allt Sisådär 2000 pix blev det.. Kommer bli en dyyyyyr höst
    Oj då vad blev det nu då?
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-07-03 18:09:58 följande:
    Hm.. ja vad blev det nu då blom bodyblom byxapingus byxarandig byxa från Eleraffoch senkisse bodypingus bodyälgar bodyälgar suit från HippoÅ nu hoppas jag på raket leverans åfkårs
    En liten nätt beställning
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-07-03 18:12:55 följande:
    japp.. liten rar en   lagom början på höstens kollektioner Höstens ränder ser riktigt fina ut tycker jag.. Härliga murriga färger..
    Mmmm längtar efter Katvig och Småfolk.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-07-03 18:23:04 följande:
    Nä, nu MÅSTE jag Tradera lite tror jag minsann, får inte plats med hösten i garderoben ju Va sjutton ska man göra sig av med nu då??? Går de att sälja tshirts tror ni? Eller e de lite sent?
    Nä det verkar funka tycker jag.
  • jompa

Är det bara jag som gillar cirkus motivet, liknar mer Molos gamla print.
    Gillar inte alls älgarna tyvärr.

• jompa
    Tildamamman skrev 2008-07-03 19:58:00 följande:
    Ja, du har rätt gosmamma! De borde kommit med två kantband som lammen gjorde. En pojkigare kant också. Den bodyn blir det nog tyvärr inte till Elis.
    Stort grattis till huset, fick ni ge mycket mer än utgångspris?
    När flyttar ni?
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-07-03 20:04:17 följande:
    njae jag måste se det irl först... sambon fick se den på annacill... det ser ut som där är en kniv i ett huvud på ena bilden
    Ja men är det inte det då Ser ut som typ en sån här docka som poppar upp i en låda.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10