• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-07-05 08:04:26 följande:
    Åh, NU har jag hittat nåt jag gillar hos Molo. De randiga byxorna med lång benmudd och de randiga tröjorna med knapp vid ena axeln. Coolt och fint! Det ska det bli här iaf!
    Vilka färger gillade du?
  • jompa

Hej tjejer

Vad händer här idag? Några nya reor?

Själva är vi barnfria så nu rensas det och städas som aldrig förr, hela källarförrådet är rensat och det blev två fulla bagageutrymmen fulla. Nu har vi gjort snart allt uppe i lägenheten, allt som ska rensat är gjort och alla rum utom badrummen och köket är storstädat, det får bli imorgon. Så skönt att kunna göra det utan att behöva tänka på barnen och deras tider.

• jompa
    Tjejtriss skrev 2008-07-05 22:13:04 följande:
    Oh, jag önskar att jag hade en tiondel av den orken...Kommer du få sova gott i natt?
    Absolut. Inga barn som stör, det enda som stör min sömn inatt är nog makens snarkningar, men jag är så slut att de kommer kanske inte bli något problem
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-07-05 22:18:40 följande:
    Åh vet ni vad som hänt ikväll?? Thea tog sina första steg!! Hon skrattade så hon kiknade och klappade i händerna efteråt
    Åhhh vad roligt grattis till Thea och till mamman
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-07-06 08:39:53 följande:
    GodmorgonVaknade precis, trött som sjutton, trots att jag sovit 8 timmar.Och ute är det precis grått och ösregnar , det var inte länge det fick vara sommar igen.
    Här är en till som precis vaknat
    Skönt att få sova nån gång, måste lämna bort ungarna oftare
  • jompa
    gosmamman skrev 2008-07-06 08:44:42 följande:
    Visst behöver man det, men oftast gör vi det bara om vi ska bort och då blir det ju alltid seeena kvällar och några drinkar också så man är ju ändå såååå trött.Man skulle behöva lämna bort dom o bara ta det lugnt (inga drinkar och lägga sig i tid).
    Ja oftast är det ju så. Vi har ju massor att göra men det var inga drinkar och nån baksmälla idag i alla fall
    Nä nu ska jag sätta fart igen. Ses säkert i kväll.
  • jompa

Hej tjejer.

Nu är vi färdiga med vår städning och det är sååå skönt att ha det riktigt städat. Det är inte ofta man kör ett sånt här race

Mormor och morfar kom hem med två barn var av det ena kräkts i bilen , nu hoppas vi bara att det berodde på för mycket mat och bilåkning och inte nån magsjuka. Hon har efter detta hände i eftermiddags ätit lite korv och nu välling och inget har kommit upp än. Håller tumsen.

Vad har hänt här idag? Några nya reor och några mer som fått in nyheter?

• jompa
    Tjejtriss skrev 2008-07-06 19:40:03 följande:
    Vilket är ert favoritprint från Molo, alla kollektioner? 
    Jag skulle nog säga det svart/vita printet med cerisa kantband typ 60-tals motiv är den största favoriten.
    Gillar även flygplanen.
  • jompa
    lillronya skrev 2008-07-06 20:29:27 följande:
    Jag måste bara fråga en sak!Hur många suits har era barn var?
    Min lilla har 5st som pyjamas.
  • jompa
    lillronya skrev 2008-07-06 20:34:30 följande:
    Sitter här och försöker motivera för mej själv varför Emilio behöver rymdsuiten.:--DRåkade räkna han suits och känner att jag måste vänta till Butte svarar, så att inte Emilio har flest.
    Men finns det nån som kan ha fler än Butte? Det skulle kanske vara Angelinah då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10