Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen80 skrev 2008-08-14 22:57:04 följande:
    Ja, mössor såklart!! Det hade jag nästan glömt. Men den mössan lär ju inte passa nåt uteplagg. Undra hur velouren ser ut i den färgen. Ja, Avas randiga mössa i stl 56/62 är ff lite stor. Tycker deras modell är jättefin på!Nähe, nu ska jag nog ta och stänga av. Har grym rethosta och börjar bli hes...Imorgon ska Liam gå 9-12 på dagiset utan mig . Så spännande! Kommer kännas helkonstigt att inte ha honom hemma. Nästan så jag får dåligt samvete fast jag vet att han säkert har det roligare där...
    Ja, dettta mammasamvetet är inte lätt.....Men som du säger så har han säkert jätte skoj på dagis

Sov gott!
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Isold- Söta dina pojkar är!!!! Och fiina kläder såklart!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    jompa skrev 2008-08-14 23:12:23 följande:
    Ska göra som en del andra och hoppa i säng nu och sova lite innan tjejen ropar inatt. Go natt på er.
    God natt!!!
    Följer strömmen och hoppar också i säng
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

God morgon!
    Här har vi varit uppe sen kl 05 *trött mamma*

Hoppas på lite post från funybaby & LLM idag OCH att lurvarna kommer till butik idag!

Jätte fina bilder i bt

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    jompa skrev 2008-08-15 07:52:21 följande:
    God morgonSåg att Funkybaby får in nya ESL kläder, tyvärr inget som föll mig i smaken. Kanske kanske kan man köpa lila Nutty på rea sen men de andra var inget som var så kul.
    Håller med! Lila nutty var den enda fina, men nja inte direkt prioritering just nu, finns ju liiiite annat som går före
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Nu är det dags för frulle här!

cu

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

God kväll!!!

Välkommen hem Angelinah!!!!! Fina bilder från Varberg!

Var som jag trodde inga lurvar i min butik Nu sa de tidigast på torsdag nästa vekca, suck!
    Men innan dess borde väl någon webbutik få in dem, HOPPAS iaf
    Så det blev bara OT shopping idag. En Didriksons vinteroverall till Melker, kläder till mig och mannen, och nya fina filten från POP Jag sa ju senast igår att jag inte skulle köpa den, men idag kunde jag inte låta bli
    I morogn drar vi till Kålmården över helgen Hoppas kidsen gillar djuren.

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Butte- Åhh fina oranga miniapple  Den är jätte fin på Isabel!!! En av favoriterna här hemma nu. Lillebror är också söt i den blåa suiten!!!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Preggi skrev 2008-08-15 20:53:02 följande:

Jätte fina NS!!!! Tycker dem ser ut att sitta jätte bra!

Hur lång är din söta tös? För det var väl stl 98?

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Jen80 skrev 2008-08-15 20:54:26 följande:
    God kväll på er!Lämnade tillbaka Katvig-suiten idag och bytte ist till ett par Molo-byxor till Liam att ha här hemma och på dagis att mysa i . Han älskar dem!! Jag har ju tröjan till som jag egentligen köpte till Ilon, men den kan bägge ha, så Liam fick ingen egen . Hittade ist en ESL-tröja med uggla på på halva priset, så den fick det bli. Tyvärr fanns bara 110 så den är lite stor... Ska nog köpa de lila tröjorna till bägge på Lindex. Stod och höll i dem idag, men hittade inget tredje plagg jag ville ha så jag väntar . Ava fick ett par Katvig oranga strumpbyxor idag. Superfin färg som passar sååå fint till hennes rosa KikKid-klänning. Gjorde att klänningen blev lite roligare än med bara vita strumpbyxor till. Måste nog ha den klänningen i en storlek större . Loveliva: Hehe, var det så svårt att hålla sig ?!? Men filten är ju grymt fin!! Bad dem lägga undan klänningen när den kommer. Kanske inte nån idé att köpa den till Hilda, för hon har väl snart 74 i kläder eller? Ser fram emot att se den IRL iaf...
    Ja, det var vääääldigt svårt att hålla mig ifrån den underbara filten!!! Kunde knappt sova i natt juuuu
    Nja, hon har nog väldigt snart växt ur babyavd på POP Köpte 74 i den gröna tunikan, och den är bara lite stor. Men de byxorna som är samma mönster som filten, de var ju stooora i stl 68
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10