Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-08-12 14:34:45 följande:
    Tack! Dom är såå fina! jag som inte ens tycker om rött annars Vet inte riktigt hur lång han är, men runt 85-86 skulle jag tippa på. Vägde honom här hemma igår och han vägde 12,3 kg. Han har 92 i byxorna, funkar toppen med den mudden!
    Aha, Melker har 92 i rymdbyxorna, då borde han kunna ha 92 i de röda också väl? Är inte byxorna med print mindre i stl?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Tjollabolla skrev 2008-08-12 15:24:07 följande:
    Hur lång är han? Det är ju bra med mudd på dom röda så dom kasar ju inte ner under foten.
    J esssica skrev 2008-08-12 15:26:01 följande:
    Hur lång är Melker och ur sitter de? Funderar på om jag ska köpa ett par 92or nu innan de med är slut.

Melker är ca 92 cm lång. Rymdbyxan i 92 sitter jätte bra, lite lite långa men inte så han trampar på dem.

Tjollabolla skrev 2008-08-12 15:27:17 följande:
    Joho! Mer blått åt Hilda Milo har ju massa rosa o lila
    Skojar lite bara Men med 2 pojkar så öser jag på Hilda roooosa Men pojkarna har mycket rosa också
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Tjollabolla skrev 2008-08-12 15:43:33 följande:
    Åh är den? Jag som trodde den skulle vara fin
    Den ÄR jätte fin!!! Finaste ränderna på lääääänge
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Smultronhjärta skrev 2008-08-12 20:04:51 följande:
    Någon mer som hört att Mololurvarna är försenade?Pratade med tjejen på Pilutta i Kungsbacka idag och hon sa att lurvarna är försenade ett par veckor eftersom 36000(!)var undermåliga och kasserats (hon hade fått den infon av Molo på Köpenhamnsmässan)
    Nääääääääääääää fyyyyyy vad tråkigt
    Jaha, då kan man sluta vänta så mycket då
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Smultronhjärta skrev 2008-08-12 20:18:05 följande:
    Men hon sa att beräknad leverans egentligen var vecka 31 för hennes del och att de snart är ikapp så hopp finnes Sen var det väl någon shop som redan hade fått? Eller har jag fel?
    Jaha, men då så Haha trodde man skulle få vänta en månad eller två
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    CamillaJ skrev 2008-08-12 20:37:16 följande:
    God kväll.. har inte läst igenom så mycket men insåg att det inte kommit några Molo lurvisar  och kanske inte kommer på ett bra tag????  La in 3 jätte dåliga bilder hoppas ni lyckas se vad det är haha Preggi- Åhhh..fina P Imorgon ska mina killar börja dagis, så det ska bli så spännande.Känner mej som mamma till en stoooooor pojke nu, Isak har börjat sen igår att leka med grannpojkarna. Och det är så kul att se hur han blev stor med en gång Dom skrattar, leker, busar och har så himla skoj! Den största killen är 6 år sen andra 4 år och Isak 3 år då och Albin är med ibland på 1 ½ år så idag var det fullt upp när killarna kom in.. så ovanligt men dom är himla snälla och söta och bara liksom kommer in och vill knappt gå när dom ska hem och ibland springer Isak till dom och så leker dom ett tag men när alla 4 är ihop är det full rulle haha 4 killar !!!!!!!!!
    Låter livat
    Sååå fin dominotröjan är!!!!!!!!!!!!! Är väääldigt sugen på en till Melker för han behöver långärmade, men har inte sett den i jrstorlek 92.
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    CamillaJ skrev 2008-08-12 20:43:14 följande:
    Ja det var verkligen livat haha men så himla kul att se hur glad Isak är i dom, och så kul för dom är så söta bara öppna dörren hej vi tänkte leka Haha.. sötisar!!! Ja visst är den fin Jag älskar den. Jasså ja nej det finns inte så många som har den va? Men har luckylittleme inga 92 kvar? Kom igeeeeeeeeen Nova star kom nu!! Vill shoppa loss

Babytröjorna i 92 är försmå, men juniorstorleken i 92 är lagom

Åhh vad härligt att öppna dörren och säga att de vill leka Tänk om vi vuxna kunde vara liiiite mer öppna

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Jompa- Härliga semesterbilder!!! Gud så söta dina barn är!
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10