God eftermiddag! Idag shoppade jag lite till Maia på stan för första gången på länge...det blev den nya fiiiina kattklänningen från Småfolks höstkollektion *love* Någon webshop som fått in Småfolks höst än???
Hej!
Längesen!!! Hur har ni det? Kommit i ordning nu?
Saknat söta Maia i bt
GodkvällÄnnu en arbetsdag avklarad, bara 1 ½ kvar Har precis varit ute på en cykelrunda, började mulna på lite så vi cyklade hemåt, precis när vi kommer in och stänger dörren så börjar det ööösregna, snacka om bra tajming Säkert ett uttjatat ämne, men hur gick det med lurvarna, dom blev försenade va? Har ju inte riktigt hängt med i tråden denna vecka.Ska se om jag kan lägga in gårdagens post i BT nu.
Gokväll!Vet ni, jag sitter häroch är helt nervös och spännd. Jag var till komvux idag och skulle bara prata lite med studievägledaren och huxflux sitter jag här med en studieplan och papper om csn lån.Om rektorn godkänner min sena ansökan så börjar jag på MÅNDAG , jisses jag som inte ens talat med sambon. Ringde ju dit nu på em och fick komma ner direkt och väl där gick allt kulsnabbt.Det positiva är iaf att jag VET vad jag gör i höst och slipper ams och studiecentret ligger 300m från dagis.Önska mig lycka till att berätta för sambon. Han vill att jag ska hitta ett mega bra jobb som ger 20 000 i mån så han kan softa (han tror att det funkar så att ska jobb för han har alltid blivit erbjuden jobb och aldrig behövt söka några, man så har han penis också).
Oj! Snabba beslut! Men vad skönt att du vet vad du ska göra i höst Ams är aldrig kul...
Vad ska du läsa?
Jag har funderat hela sommaren men ringde o hörde efter först nu när jag vet att hon ska börja dagis i sept.Jag ska bara komplettera mina betyg för att få lite mer poäng ifall jag ska söka till högskola senare.Dom ämnena jag ska läsa nu är:Historia AHälsopedagogikPsykologi AMedicinsk grundkursEtik och livsfrågorNär det väl blir dax för högskola så är det inom hälsobranchen jag vill jobba, är sugen på dietist, men vi får se när det väl är dax.
Intressanta ämnen! Jag har läst alla utom hälsopedagogik
Psykologin är min favorit.
Aha, du har inga gamla böcker ligger o skräpar?Jag har läst hälsopedagogik förut men jag har bara Godkännt i det ämnet så jag ska läsa upp det. De andra är nya för mig.
Nej, jag har tyvärr inte det Lånade mycket på bibblan när jag pluggade, ekonomin var ju inte den bästa då, annars hade det varit bra att ha böckerna, kul att läsa lite då & då ju.
goddagens igen!Lina- är du här? testade de randiga byxorna och tröjan igen och ska du köpa tröjan så kan Thea säkert ha 74 tom. 80 är bylsig på Noel och han har 80 i Dominio-tröjan och denna är lite större. Jag har också städat. Är slut nu. Skulle inte orka baka bullar
Jag har INTE städat men orkar inte baka bullar ändå