Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-08-13 16:43:07 följande:
    Ja det har dom! Butte hade ringt och frågat! Jag ska nog ha några veloursiar från VV med sen... Loveliva: Vad har du köpt från meand i?Fina Melker i bt! Jag trodde inte dom gröna stjärnorna skulle vara så fint med det grönrandiga förrän jag fick hem det. Helt underbar ihop
    Köpte turkosa velourisar till pojkarna & cerisa till Hilda. Oranga velourklänningen med igelkott till Hilda & igelkottröjorna till pojkarna. Och geishaklänningen till mig själv

Ska du köpa Meandi?
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Tjollabolla skrev 2008-08-13 16:47:54 följande:
    Gör du inte? Jag tycker det är bra, nu när Milo springer som en tok går det så illa om det halkar under foten. Men man behöver väl inte dra åt det? Då syns det väl knappt? Har aldrig haft några så jag vet inte riktigt.

Jag tycker också det är bra med dragsko i benen Känns som om de kan ha dem längre då, men jag trötnar ändå på kläder så fort så det spelar kanske ingen roll

Milos dans var ju för härlig!!!!!! Viken taktkänsla han har

Åhh jag suktar fortfarande efter de röda & lila muddbyxorna till Melker!! Men vad ska han ha för tröjor till? Kan ju inte bara ha 1 tröja att ha till, den lila Lindextröjan då...

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Tjollabolla skrev 2008-08-13 16:50:33 följande:
    Nope, ingen shopping. Jag väntar på småfolk och Molo lurvar som alla andra. Men jag funderar på igelkott plyschbyxan från Me & I. Även om dom är lite bebis så tror jag nog Milo hade varit kär i dom Fast jag vet inte om jag ska ha tröjan med kottar till eller om jag ska försöka hitta ngt enfärgat som passar...
    Jag såg de igelkott hängslebyxorna på en 1-åring, de var underbara!!! Önskar de fanns i cerise, då hade jag köpt dem till Hildisen
    Orange tröja var fin till det turkosa.
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Duntoffla skrev 2008-08-13 16:54:57 följande:
    Haha....man tröttnar ju fort. Undrar om jag ska göra en till rensning i lådorna och slänga ut på T...Enfärgad svart eller röd eller lila kotte från ida T?
    Lila kotte sålde jag på tradera för ett tag sen, och ångrar mig MYCKET Svart enfärgad har han ju så det kanske passar fint? haha då har han ju iaf 2 tröjor att ha till
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva

Butte- HAr du varit på Bombom idag?

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-08-13 16:58:56 följande:
    hehe nä... lillebror har feber idag bägge barnen är sjuka 
    Ussch då Hoppas de kryar på sig snart!!!! Inte kul när barnen är sjuka
    Tjollabolla skrev 2008-08-13 16:59:16 följande:
    Igelkotttröjan från IdaT! (Magu har en kvar på lager i 110 )
    Åhh tack för tipset! Men 110 är alldeles för stort
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-08-13 17:05:45 följande:
    här är dom på ett barn vill du att jag ska ta en bild med dom på lillebror oknytna?

Åhh vilken skön stil!!! Sööööööötis

Fina byxor förrästen! Glömde bort byxorna när sötisen var med

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Tjollabolla skrev 2008-08-13 17:14:14 följande:
    *asg* Då har du många att be om förlåtelse till Jag försöker fortfarande övertala min kära sambo om bombom (ja Malmö säger jag ju till honom ) på fredag, haha. Alltså min sambo är så rolig, jag måste bara berätta. Han är ganska väck på det här med när barn klarar olika saker, men man tycker ju att hon borde lärt sig lite efter Milo. Igår var våra vänner här och fikade med deras son på 8 (!!) veckor. När vi ska sätta oss och fika säger min sambo "JEssica hämtar du dynan till barnstolen?" (Matstolen då alltså..). Ehhh va? Varför det? sa ju jag såklart. "Ja så Filip kan sitta där". 8 veckor liksom Åh man får ju skämmas!!
    Hahaha Karlar
    Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Tjollabolla skrev 2008-08-13 17:24:15 följande:
    Haha ja tur en annan har lite vett i skallen liksom ÅÅÅ söta Hilda med stora gapet, hihi!
    Buttelina skrev 2008-08-13 17:22:56 följande:
    söta gapande lilla hilda i bildtråden så himla go! jag shoppade förresten ett par rödrandiga byxor med lila muddar till isabel idag niiice är helt galen i det rödrandiga

Tack

Haha, hon gapar så fort man pratar med henne sen skrattar hon!

Men åhhh va jag gillar pingvinsuiten!

Nygift & nyförälskad!
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-08-13 17:28:29 följande:
    den är såååååå fin!!!
    mmmm
    Vilken storlek tog till Isabel i rödrandiga byxorna?
    Nygift & nyförälskad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10