Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Infinite Joy skrev 2008-06-24 23:31:25 följande:
    mhm... men om man ringer eller mailar...
    Ja fast borde de inte finnas ute om de har dom?
  • CamillaJ

God morgon,
    nån skrev igår att det skulle vara rea idag på Ancill?
    Ska man har kod då eller?
    Ska köpa jeansen idag det är roligare att göra på lite rea!!

• CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-06-25 09:02:19 följande:
    nä ingen kod. rean är i deras butik sen kanske på nätet. tror inte hon rear allt hade varit skoj dock
    Jaha okey! Åh måste jag ju köpa dom till orginal pris haha.. så tråkigt när så många ha reat dom innan. Attans att man inte är snabbare..
  • CamillaJ

Läste nu att 2-3 år är typ storlek 98 i rockefella, vad ska jag ta 3-4 år eller 2-3 år??? Han drar typ 92 i HM jeans...
    Hmm... 3-4 år är ca 104!
    Va skulle ni gjort beslutsångest?!?!

• CamillaJ
    J essica skrev 2008-06-25 09:55:44 följande:
    98 skulle jag ta 104 låter ju jättestort!
    Ja men det står 3-4 år är små i midjan undra om det gäller alla eller bara dom? Åh vet inte alls men visst han kommer ju inte kunna ha 104. Jag får nog köra på 2-3 år han är ju normal stor och lite mindre. Gott då får jag dom billigare iaf!
  • CamillaJ
    J essica skrev 2008-06-25 10:00:26 följande:
    Fast 104 borde ju bli jättelång i benen. Svårt men jag skulle nog ändå köra på 2-3år.
    Jag har köpt dom nu!! Jobbiga är att man inte kan lämna tillbaka dom om man köpt dom men jag har ju en liten kille som annars få ta dom... så fick dom ju för bra pris iaf! Men jobbigt kan ju inte testa eftersom han fyller på måndag så han får ju dom i paket. Så får tåligt vänta kan ju jämnföra med andra byxor.
  • CamillaJ
    belladona skrev 2008-06-25 11:32:53 följande:
    osäker tror det hette  www.toddler.se   50 %  på allt i butiken ,dock inte på webben  men alla ringer o beställer på telefonen här   sen skickar de
    Jaha okey gutt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10