-
Men i Big C så hade Butte 86 till sin kille de verka som dom är mindre i storlek jag vet inte ´det är svårt det där. Men kör du på 86 på båda då?Tildamamman skrev 2008-06-29 00:32:14 följande:Skönt att höra att det inte bara är mig de kastade ut !Hm, ja Lillebror är ingen tjockis heller . Tror han väger 8,6 kg. 86 blir kanske bra då... Jag tänkte mig nog en görna splashen och så de gula big, såååå fina!
-
Jag skulle köra på 86! Men vänta duTildamamman skrev 2008-06-29 00:41:59 följande:Gahh! Beslutsångerst !Ska kanske invänta ett buttesvar då... Nu på sommaren blir suitsen bara pyjamas här så det är ju roligt om de ff passar i höst.
-
Fler som är vakna vid denna tiden
Imorgon ska jag ha eller vi ska ha kalas.. Isak fyller 3 år på måndag så kalaset börja vid 12 jag borde inte sitta här nu.. men fundera lite om det är nåt skoj vi behöver -
God kväll tjejer.. har inte kollat bak i tråden. Skriver lite endån.
Idag har vi haft lite kalas ...för Isak, imorgon fyller han..ska bli kul att ge honom presenter
Imorgon ska jag tatuera mej ju, börja bli små nervös.
men det ska nog bli bra.
Ni kan ju tänka på mej ...10.30 -
Jag har handlat en mobil idag eller önskade mej en av sambon,
så han fixade en fin till mejSå skickade vi efter den.
Vi har förlovningsdag imorgon med 3 år !! Hehe mycket på en dagIsak 3 år vi förlovade 3 år och jag ska tatuera mej
Villken dag...
-
Ja han blev nöjd !!Preggi skrev 2008-06-29 21:44:51 följande:Godkväll! Tänkte egentligen hålla mig undan från datorn ikväll. Har lovat mig själv att inte shoppa mer den här månaden.. Hej!gick det bra med kalaset? Var han nöjd Isak? VAd spännande imorgon!!
det var kul. Ska bli kul att få sjunga för honom imorgon och ge han våra presenter !
-
Jag är lite nervös men det ska bli kul samtidigt juPreggi skrev 2008-06-29 21:44:51 följande:Godkväll! Tänkte egentligen hålla mig undan från datorn ikväll. Har lovat mig själv att inte shoppa mer den här månaden.. Hej!gick det bra med kalaset? Var han nöjd Isak? VAd spännande imorgon!!
hoppas bara så att den ska bli snygg!
-
Hahaha jaPreggi skrev 2008-06-29 22:00:46 följande:Ja, klart det måste kännas pirrigt. Men det kommer säkert bli jättefint. Vilken av bilderna du visade valde du?En stor idag imorgon hos er. Födelsedag, förlovningsdag och tatueringsdag.
...
jag valde bild tvåBlomman
-
Ja dåå!!Preggi skrev 2008-06-29 22:07:54 följande:Det blir nog jättebra.. Du måste fota sen och visa hur det blev...
-
God kväll.. nu var man tatuerad än en gång
Var i staden efter för att kolla om jag hittade fina jeans till isak men fanns ingaTråkigt!!! Få kolla nätet lite