Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Ängeln83 -Haha jag är rädd att jag ska bli suegn på fler. Eller jag är redan sugen på en till att ha på magen men näe de få vänta haha ska göra denna först! Nej nu ska jag iväg ..jag ju hålla tummarna att han inte ha en enda kund och sååå gärna ta emot mej nu HÅLL TUMMARNA ihope!

• CamillaJ

God kväll tjejer... åh barnen är i säng så skönt.
    Sitter här och fundera lite och hoppas jag valde rätt och så..
    jag valde bild nr 2.. oväntat men det kändes bäst den andra var inte så den blev bra som mindre osv osv ... nu ska jag bara försöka hitta mej tidsskrift eller va det kallas haha.. för på måndag kl 10.30 ska jag liiiiiida i ca 45 minuter TJOOOHOOOO..........

• CamillaJ
    Preggi skrev 2008-06-26 20:17:09 följande:
    Godkväll! Nu sover mina barn med så jag är på plats framför datorn. Isold, ja jag måste sy i resår men först ska jag nog testa hur dom sitter på storasyster. Men det blir nog resår.. Så himla fina bilder i BT. terezita, din lille son är ju hur charmig som helst. Åh, vad kul att du fick tid så fort. Det kommer nog bli jättefint! Jag tror inte du kommer lida på mig gjorde det inte så ont iaf...
    Vart har du ngn? Jag har svanken.. och där var det inte så farligt men de säger att de känns mera på benet ..?
    Ja härligt längtar som en tok!
  • CamillaJ
    Preggi skrev 2008-06-26 20:44:08 följande:
    Jag har en i svanken jag med. Ja, det kanske känns mer på benet det vet jag inte men jag tycker inte att det gjorde så ont.. Har du hittat nåt mer till Isak? Jag letar som en galning efter katvigs randiga munktröjor strl 92 och 98? Har nån sett dom nånstans?
    Hehehe nej okey jag minns inte att det kändes så mycket men man är lite benigare på benen Vi få väl se mene det gör inte så mycket man har ju fött barn !!

Ja jag var i stan idag och köpte hmm.. jag köpte jeansen och ns mössan och ns wct jackan det sa jag va? Sen köpte jag flygplan (little people) han älskar little people så sen en stor drake ..som man flyger med sen så köpte jag pettson och findus memory så det är nog det som det får blir. Han får så mycket saker av alla.. eller jag hoppas inte så mycket leksaker få gärna bara klädpengar

Har du köpt ngt mera då?
  • CamillaJ
    em 81 skrev 2008-06-26 21:05:36 följande:
    todilooo..jag vill ha nova star byssor.. va ett tag sen jag handlade sånna men har jeansen, de gamla grågröna å de grå mjukisbyxorna redan.. jag gillar verkligen armybyxorna nån hadde lagt in i bildtråden =)vart shoppar jag dom på nätet? tips? billigast eller alla tar samma? de e ingen rea på nova star va?
    Vet att kidzshop.se har rea men vet inte om dom har dom.
  • CamillaJ

Preggi- Ja okey haha så roligt, Isak kolla runt sej och säger det han ser typ förutom en gräsklippare! Haha... jaja

Jen80-Isch då så tråkigt men skänt att du vet att hon blir glad av något så du kan ge henne det! Jobbig om man står där och inte vet vad den lille vill.

Tänkte köpa den svart vita velouren katvig till Isak i present ..var det den du skickat efter till Liam? jag ångrade mej vet inte tror inte att jag vill ha det som du säger längre på stora killarna men dom är ju super ! Men de blev NS istället och guuuud så fin jag har tittat på den flera gånger den är så snygg till mössan Haha... min stora kille kommer att blir grym

• CamillaJ
    Jen80 skrev 2008-06-26 21:46:44 följande:
    Nej, blev den grön/turkosa. Helt knäppt, för jag har verkligen inte tyckt att den är så superfin. Var mer för att den var billig (160 kr). Tänker mer att den är super under jackan i vinter, men även som nu i höst och i vår. Tja, nån gång blir den väl använd haha...NS-jackan är superfin !! Superbra köp tycker jag. Är sugen på den, men det lyckas aldrig bli att jag köper den . Just det, nån frågade hur lång Ilon var och vilken stl han hade i Lindex velourbyxor. Har verkligen ingen aning om hur lång han är, men CamillaJ vet hur lång Albin är... och hmm, vem är längst Camilla?? Ilon va? Han har iaf 92 i de bruna och 98 i de oranga. De bruna är mer lagom, men ändå mycket att växa i...
    Ja okey då ja men bra köp 160 kr är ju inget för den så!! Ja jag är hel nöjd med NS jackan.
    Jag vet bara att Albin är 81 cm, vet inte men tror att sist var Albin lite längre såg ut så fast han har ju längre ben och kortare kropp men de är nog rätt lika i längden skulle jag tippa på.
  • CamillaJ
    Preggi skrev 2008-06-26 22:57:37 följande:
    Godkväll!Har nån koll på hur plastisock är i strl? Sitter och tvekar om jag ska slänga in en beställning på lite nova star och plastisock ikväll för att variera mig lite... Sitter ni och lovar bort barnen allihop.. Min lilla P är redan bortgift med hennes sötaste dagiskille. Han berättar hemma att han ska gifta sig med P och att hon ska få bestämma vad deras barn ska heta.. Lill Tilda är nog lovligt byte än så länge.. :-P
    Hehe.. Albin frågar nog gärna chans på Matilda hon är så söt!!
    Dom var ju ihop lite innan för ett tag sen Haha!!
    Så fina dom är..
    fina flickorna!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10