Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

På tal om fina bilder, jag tycker om denna skarpt!!!
    Isak och Liam... kompis kärlek... så fina killar.

• CamillaJ
    Preggi skrev 2008-06-26 23:07:48 följande:
    Tack, duntoffla. Då kasnke jag ska hoppa plastisock då. Mina tjejer är inte så breda.Hur går det med dagiskön? Matilda har 80 på ett par nova star och 86 på ett par. 86 är lite stora och 80 på gränsen till små. Hon är ca 81 lång och väger knappt 11.
    Ska du shoppa mera nu?
    Jag är inte så sugen eller jo faktiskt ett par NS army till Albin ... hmmmm ...
  • CamillaJ
    Preggi skrev 2008-06-26 23:14:11 följande:
    Ja, jag hade ju tänkt det.. Måste ju fira att jag har fått jobb! Det är dom jag tänkte till Matilda med. Kasnke ett par till P med att ha som dagis byxor.
    Åh har du fått det, åh klart du ska shoppa!!!! Kul.. GRATTIS.. vad för nåt?

• CamillaJ
    Preggi skrev 2008-06-26 23:19:57 följande:
    Jag tänkte nog ta army till M och sand till P. TRor du P kan ha 98. Hon har 92 på dom andra. Vill ju inte att det ska vara stort... Det är ett ekonomijobb med bra lön och bonus. Känns jättebra! Jag börjar i mitten av augusti när M ska börja på dagis. Hur går det för dig med jobb?
    Ja det tror jag ..hur sitter 92 på henne då? Jag hade tagit 98 till Isak nu om jag skulle ta och 92 till Albin. Åh fasen va kul.. nej har bara ett vik på 5 veckor på ett demensboende, jag trivs med det och hoppas jag ska göra på detta nya.. börja om 2 veckor. Sen få vi se söker iaf hela tiden.
  • CamillaJ
    Jen80 skrev 2008-06-26 23:20:25 följande:
    Åh, våra fina killar
    Jaaaa.... visst är dom!
    Sötisarna.
    Åkte utanför där idag våra förra lägenheter.. åh jag trivdes verkligen där, fast det är ju inte hälften så bra som här men man ha massor av minnen där. Så fint så...
  • CamillaJ
    Preggi skrev 2008-06-26 23:29:47 följande:
    92 sitter bra. Men det kommer ju iofs vara till hösten jag ska ha dom så det kanske får bli 98.  Hoppas att du hittar nåt jobb du trivs med. Håller tummarna för dig! Ska bli konstigt att jobba! Har du varit hemma i över 3 år nu...
    Ja tar 98 tror det bli kanon!
    Jag jobbade hmm... 6 månader tror jag innan jag fick Albin nej det var nog mer ja men iaf och det var i Kalmar på ett demensboende åh vad jag trivdes där. Men hoppas de ska vara bra här med.
  • CamillaJ
    Jen80 skrev 2008-06-26 23:30:10 följande:
    Ja, jag saknar inte lägenheten, men oss . Åh, så mysigt med vår lilla bricka med fika ute på gården och barnen kunde leka. Men äh, mysigt med hus också. Nu MÅSTE jag gå och sova. Är helt slut. Och vännerna jag inte kunde åka till ikväll har jag bjudit hit imorgon då sambon ska och spela fotboll, så det blir trevligt . Känner mig lite gladare nu än jag var tidigare ikväll. Kram på er alla goa människor !!
    Ja det är ju så
    Sov så gott. Imorgon ska jag ut och festa lite med gamla kompisar
    Vi fika inte längre Haha..neh!
    God natt sov gott
  • CamillaJ
    Jen80 skrev 2008-06-26 23:34:47 följande:
    Ja, en annan får ju fortfarande BARA fika... Men men, du får säkert kul du med hrrrmmm . Drick inte för mycket bara. Själv får jag dricka hur mycket saft jag vill haha!!God natt!
    Haha ja det kan du ha, massa socker gör en lite sådär småglad med ju
    Ja jag ska inte dricka för mycket bara lagom!

Nej nu är det läggdags, om man ska orka röra sej på dansgolvet imorgon
    Natti tjejer!
  • CamillaJ

God morgon!
    Hmm.. satt och funderade och tänkte säga till mammsen att Isak önskar sej ett par Nova Star Army (vill inte ha mudd igentligen) men känner att det kunde kanske vara snyggt och dom är säkert sköna på dagis, men iaf sen ett par convereskor.. nån som vet vart det säljer dom på nätet ..(förutom matador???)

• CamillaJ
    ellenagnes skrev 2008-06-27 09:45:50 följande:
    Någon som vet om rean på kidzshoppen även gäller NS?
    Japp det gäller NS.. dras i kassan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10