Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

fick hem rockefella byxorna idag, *suck* det var grymt små i midjan..hmm men man får ju inte lämna tillbaka rea kläder på matador så lillebror får nog snart ärva dom. Isak kunde ha dom typ precis.

Sitter och ska beställa converse skor från mamma till Isak i present,
    tänkte ta 25 men det var grymt stora i storlek haha... 17,5 cm Isak små fossingar är inte mer än ca 15.. så det får bli svarta i stl 24. Hoppas det blir bra.

Fina bilder i BT ...hehe villet söt gäng

• CamillaJ

Angelinah!
    Söta söta söta underbara Ida! Fina tjejen... tycker hon är otroligt söt
    Fast det ha jag nog sakt några antal gånger .

Ska jag shoppa ett par Army NS till Isak...
    gör nog så!

• CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-06-27 12:14:54 följande:
    tack jag har spanat på dom länge men jag har inte vetat storlek... men det blev storlek 24-26  SMÅ i sorleken
    Hmm blev lite sugen, vart köpte du dom?
    Preggi skrev 2008-06-27 12:15:23 följande:
    Hej igen,Hemma igen från ica maxi.. Lunchen avklarad och barnet sover... Solen skiner och det är fredag... Kan det bli bättre! Härliga bilder i BT som vanligt!! Camilla, ta inte 25 jag beställde fel och P kommer väl ha dom om 3 år typ haha! 23 hade nog passat.. Orkade inte läsa igenom allt men såg att loveliva att du inte fått betalnings info från spojl. Det var så mitt strul började. Maila henne eller ring så inte de missat din order.. Annars kommer det du beställde garanterat vara slut... Så blev det för mig...Jag har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra med NS byxorna. Men det blir nog några stycken. Tycker att det är perfekta dagisbyxor att leka i och att P kan gå på toaletten själv och ta av byxorna osv.
    Åhhh här är de molning och jag ska ut ikväll tråkigt!!
    Men så är det man kan inte få allt hehe..
    Ja jag ringde ju 25 var 17,5 men jag tror jag satsa på 24 ..
    det måste ju gå eller inte?? Åh det var ca 16,5 i 24 Isak har ca 15...
  • CamillaJ

Så nu var svarta converse skor beställda!! Hoppas det blir bra.. med storleken och allt.
    Nej nu ska jag laga lunch till killarna, duscha och sen ska jag bege mej till Kalmar när sambono kommer hem.
    Ha en trevligt kväll tjejer...

• CamillaJ
    Tynne skrev 2008-06-27 13:18:42 följande:
    Beställde NS army byxa från kidzshopen idag.... Nu ringde de där ifrån och sa att den storleken jag beställt inte fanns kvar Sorry för OT
    var var det för storlek?
  • CamillaJ
    Incommunicado skrev 2008-06-27 13:23:40 följande:
    Hej alla! Hemkommen från mitt strandbröllop i Karibien. Har varit lite jetlaggad ett par dar men börjar fungera nu. Lägger in några bilder från bröllopet om det är ok! grabben har ju ESL iaf på sig.
    Åh grattis! Ser också framemot bilderna
  • CamillaJ

God morgon tjejer,
    det blev sent inatt men det var skoj!
    Jag mår kanon idag iaf och det är ju posetivt

Vi struntade i att slå in jeansen till Isak sen idag när Gustav skulle pröva dom på honom så bara gick knappen av eller typ helt sönder. Så tråkigt.. va gör man? Skicka tillbaka? Är inte 100 på att man får det? När det är en Rea vara?

Zvartaliljan- Stackars Maia hoppas hon blir bra snart, Albin var lite febrig igår och förrgår. Hoppas att han bli bra, han är så himla trött hela tiden.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10