NovJenny skrev 2008-08-13 08:39:44 följande:
Snackas vilda barn ser jag. kan väl skriva under på det... blir ibland tokig! Dessutom är Noah sjuk nu med förkylningsastma, gubben. så han får ju medicin med adrenalin, så ni kan tänka er.Sedan gör väl den tunga andningen så han måste vara i full gång hela tiden?Gnäller massor gör han också.Ser inte fram emot denna dag! Hoppas allt är bra med Er iaf, på tradera går det ovanligt bra tror jag, är mer än 10 dagar kvar på mina och fick en chock precis, väntar inte folk med att lägga så höga bud?!
Jag håller med! Det verkar gå riktigt bra på T! Äntligen
Milo är oxå sjövild, klättrar överallt och ingenstans. Upp på köksbordet, upp i vår säng, drar ut alla lådor och guuud vet allt. Skulle inte vilja se honom med mera adrelalin i kroppen

Hoppas astman blir bättre iaf.
maugu skrev 2008-08-13 08:40:05 följande:
Då förstår jag..nya kollegor och inskolning för M..mycket på en gång..Men, vi är väl en hel del som skolar in på dagis nu i höst i tråden så vi får "trösta varandra"..StyrkekramPS!Det borde ramla ner något i din brevlåda idag..
Ja det är ju väldigt mkt. När det väl kommer igång ska det nog gå bra. Framförallt ser man ju framemot en LÖN!
Åh, ska hålla utkik efter postisper då dåå