Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hej flickor! IDag har jag varit i Malmö och gått i alla roliga barnaffäer, bombom, harmoni, Ajabaja och Lyckylittleme utan att köpa något åt Milo!! Bra gjort va?! Köpte en katvig velourjacka till min kusin som fyller 4 dock, den rosa/vita. Såå fin!

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    MGn skrev 2008-08-15 21:46:11 följande:
    En fråga till dig, var ligger bombom, ajabaja o lyckylittle me? är sällan i malmö men ska dit i morgon
    Jag är ju riktigt kass på att förklara vägen i Malmö, jag bor ju inte heller där. Jag hittar bara för att Butte visat mig . Harmoni ligger iaf på gågatan så den är lätt att hitta. LLM ligger ute i Hamnen..
    Preggi skrev 2008-08-15 21:45:14 följande:
    Oj, det var duktigt!! Det borde du ju nästan fira med lite kvällsshopping..
    Buttelina skrev 2008-08-15 21:43:01 följande:
    så starkt jobbat säger jag!!
    Hehe, det var ju inte frivilligt precis Jag hittade bara inget. Vill ha nyyyyheter!
    Preggi, dom NS var gryyymt snygga! Jag har innan sagt att jag inte lägger 400 på ett par jeans, men dom blev jag verkligen sugen på. Hur är dom i modellen?
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-15 21:58:04 följande:
    håller med! dom var dom enda nova star jag skulle kunna tänka mig köpa överhuvudtaget
    Alltså jag tycker ju jeansen är fina, men fruktansvärt dyra. Å andra sidan går dom ju för 300 på Tradera så då är det ju nästan sak samma... Men ÄNDÅ!
  • Tjollabolla
    Tjejtriss skrev 2008-08-15 22:07:31 följande:
    Jag vågar knappt säga det... men mina t-auktioner är bara knappt 400 kr från 10000!
    Oj herregud!! vad säljer du egentligen?!?! Vill du inboxa ditt nick
  • Tjollabolla
    lillronya skrev 2008-08-15 22:09:58 följande:
    Jag tycker det är lite komiskt att ni tycker jeansen för 400 är dyra men köper en molosuit för 350 till pyjamas. Ta nu inte illa upp för alla får tycka och köpa precis vad de vill. Bara en rolig jämförelse.
    Haha, ja, det har du ju rätt i Vi använder inte så mkt jeans bara, men jag antar att det blir mer nu till dagis... Det håller ju mer.
  • Tjollabolla
    Hilti skrev 2008-08-15 22:13:08 följande:
    Altså, det här med bodysuit.. Är jag knäpp som använder dom på dagtid och inte bara som pyjamas? Tycker dom är så himla goda till bebis som rullar runt på golvet..
    Nej men det gjorde jag med när Milo var mindre, men nu är han ju 1½. Perfekta bebisplagget ju!
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-15 22:21:20 följande:
    det HADE kommit ett molo paket till bombom idag... HOPPAS innerligt att det är lurvar i paketen!
    VAAAAAAAA!!! JAG SOM VAR DÄRR!!! *GRÅTER
  • Tjollabolla
    Preggi skrev 2008-08-15 23:06:00 följande:
    Godnatt ha det så trevligt i KålmårdenVad lugnt det blev här... Vad gör ni?
    försöker ladda hem msn, men det funkar inte... *dryygt*

Butte: Vad fina dom oranga VV var!! *Ska ha* Men 92 måste räcka eller? 98 såg superstort ut.

Tjejtriss: Såg din oranga POP tröja på T. Är den normal i storlek? Vet du om det finns oranga tröjor på pop nu?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10