Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hej hopp! Nu har vi varit inne och fixat ett par skor till Milo som han kan ha i höst. Efter en mätning av fötterna visade det sig att hans gamla absolut inte går på mer Blev även ett par jeans åt honom på Kappahl, dom som är lite NS kopior. Jättefina, och 50kr rabatt på dom dessutom.

Nu har jag fotat lite Molo kombos som diskuterats nu ett par dagar. Fick mina grönrandiga byxor från EST idag och jag måste säga att dom är 1000 ggr finare i verkligheten! Ser lite tråkiga ut på bild, men det är dom verkligen inte. Nu ska jag spamma bt!

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    gosmamman skrev 2008-08-11 13:42:50 följande:
    hello i tråden, kikar in ensnabbis.Novjenny- Jag håller med dig, vi har alltid overall, jacka + byxa vinterfodrade. Början på hösten har vi även gummifleecen som även blir anv på vintern ibland. Man vet ju aldrig med vintern nu.Jga försöker febrilt komma in på me&i´s hemsida innan bebben ska vakna kl 14 men det är tvärfullt på sidan, man kommer inte in. Jag e så attans nyfiken.
    Jag kommer in. Ser ju DIREKT en sak Milo ska ha!!! Plyschoverallerna är tillbaka! I turkost och med en igelkott på baken! *KÄRLEK* För visst brukar dom finnas upp till 86/92?  Inte är väl det för "bebis"... *vill och ska ha*
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-11 13:53:56 följande:
    ja, dom var rätt så söta och gitarr bodyn
    Dom SKA vi ha! Tänk den goa rumpan med en kotte på Är bjuden på party på söndag, men vet inte om jag orkar gå dit. Kanske kan man beställa direkt från en säljaren istället?
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-11 13:56:07 följande:
    fast nää, det blir ingen meandi här ser jag... tycker att hängslebyxorna är för bebisaktigt
    Jaa visst är det lite bebis.... Men ack så kärt
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-11 13:58:20 följande:
    tycker modellen är lite väl mycket bebis... köp du dom och visa bild på milo så vi får se om det är bebis eller inte
    Det ska jag absolut. Kan inte låta bli

Har knappt sett ngt annat men annars känner jag att jag är rätt så trött på Me and I. Alla ungar har deras kläder och jag tycker det börjar bli lite uttjatat. Ändå finns det alltid ngt jag inte kan låta bli att köpa, som plyschoverallen i höst
  • Tjollabolla
    Helle skrev 2008-08-11 13:52:04 följande:
    Tjolabolla: Så många fina kombos. Nu blev jag riktigt inspirerad.Så var kan man hitta de randiga byxorna (ja, allihop) från storlek 98 och uppåt?Space-tröjan, finns den i större storlek utan randiga ärmar? Var? Vill så gärna kolla på den innan jag bestämmer mig för vilken.
    Tack! Är riktigt nöjd Spacetröjan finns nog utan randiga ärmar oxå, men vet inte var...
    Lila/turkos tröja finns på Rackamaja i större storlek.
    Vet inte om byxorna finns från 98. Ingen aning faktiskt! Dom röd/orange finns på EST, fast dom ligger under leggings. I 110 & 116...
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-08-11 14:03:55 följande:
    Goddagens i tråden!Nu är jag på dåligt humör. Skulle ju träna idag. Noels faster och farbror erbjöd sig i går kväll att passa Noel medan jag gjorde det. Deras förslag, inte mitt. Gjorde mig iordning idag och skulle bara ge N lite mellis innan jag drog vid 11. Då började de prata om att de skulle till stan. Jag kan ju inte begära att de ska passa honom men jag var verkligen inställd på att träna och hade inte tänkt att chansa med Minisats annars utan struntat i det.Kort och gott- packade in oss båda ultrasnabbt i bilen för att hinna. Kom till Sats och Minisats är tokfullt. Som tur är skulle ett par barn hämtas 10 min senare. Väntar...lämnar in Noel och alla barn där inne är på riktigt gnällhumör vilket resulterar i att han också börjar grina. Sitter kvar, testar att gå, han verkar nöjd tills ett annat barn börjar vråla igen... Till slut jag gav upp. Tog med min N och åkte hemåt. Tog en sväng förbi Lindex och tröstshoppade röd och svart velour.Väntade på 2 paket i lådan idag och självklart ekar det tomt. Vilken rutten dag!Kan inte lurvarna komma så jag får tröstshoppa!!! Och inte brukar LLM ta 6 dagar
    Åh vilken pissdag!
    Vårt Lindex hade ingen aaaning om att det ens fanns svart velour. Hallå, hur borta kan man bli liksom...

När kommer IdaT? Jag var i stan idag och jagade strumpor, men som vanligt blir jag förbannad på alla tryck som man inte kan matcha med ngt! jag vill ha vanliga enfärgade strumpor MED halkpluppar!!!
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-08-11 14:21:33 följande:
    Mitt lokala velour sa att de inte ens hade ngn velour trots att det hängde orange, lila och brun där. Vad då koll liksom?Nu tog jag en annan butik på väg hem från gymmet när jag ändå var ute och körde.J essica- Fina barn i Småfolk! Vi har ngn gång märkt att Linnea gillar att knappra på datorn Incommunicado- Söta Damien i Molo och Katvig! Jag tycker att idaT´s enfärgade strumpor är bra. Annars har Lindex fina då och då.Nikki- Shit vad med fin shopping! *avis*Belladona- Tara är superfin i Katvig och Lindex. Hon ser lite busig ut. Tjolla- Fina Milo i planeter och ränder. Vad fint det blev med stjärnorna till de gröna brallsen!Sofia- Vilken goding i BT!
    Ditt lokala velour? Jag skulle med vilja ha ett lokalt velour
    Skoja bara, fatta att du menade Lindex
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-08-11 14:27:08 följande:
    Haha...ja vadå? Har inte ni alla ett lokalt Velour?  *skakar på huvudet* vart är världen på väg?
    Näe men gud vad bra det hade varit med ett velourlager i närheten Där man kunde välja modell och färg hur som helst. *drööööömmer*
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2008-08-11 14:28:39 följande:
    tack så mycket. Vad vill du köpa från meandi? Jag skall ha igelkott hängslebyxor och body till. Svarts velour byxor och de rosa prickarna från limited med rosa taits och den härliga jackan i svart och orange i velour sorry för ot
    Fanns där svarta velourisar? *missat* Sidan är så seg! Jag letar ju svarta velourisar som en tok Såg nyss att det fanns turkosa velour oxå. Hmm. Kanske kanske man skulle haft sådana med
    Jag ska absolut oxå ha igelkottehängselbyxorna! Även om det är lite bebis för Milo kanske... Men jag gillar dom!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10