Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla
    loveliva skrev 2008-08-12 15:22:48 följande:
    Aha, Melker har 92 i rymdbyxorna, då borde han kunna ha 92 i de röda också väl? Är inte byxorna med print mindre i stl?
    Hur lång är han? Det är ju bra med mudd på dom röda så dom kasar ju inte ner under foten.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    jacao skrev 2008-08-12 15:23:39 följande:
    Va söööt den va! Greta använder body, men jag är inte riktigt förtjust i småfolks bodysar, de är så breda! (även på min lilla knubbis )
    Ja jag håller med... Synd att det inte är samma material  i bodysarna och suitsen som det är i tröjorna. Sen tycker jag det är såå dumt när det inte är knappar i halsen utan dom vecken..
  • Tjollabolla
    loveliva skrev 2008-08-12 15:24:46 följande:
    Synd den var blå, en tjej KAN ju INTE ha blått
    Joho! Mer blått åt Hilda Milo har ju massa rosa o lila
  • Tjollabolla
    loveliva skrev 2008-08-12 15:34:56 följande:
    Skojar lite bara Men med 2 pojkar så öser jag på Hilda roooosa Men pojkarna har mycket rosa också
    Åh ja, jag älskar rosa. Min sambo bävar för om vi får en tös i framtiden Då blir allt rosa och lila!
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-08-12 15:38:05 följande:
    Den orange rosa om nån är fesig i färgen, den rosa är så där gammeldags aktig. Har inte bestämt om jag gillar den ännu. Fick hem en suite idag nämligen.
    Åh är den? Jag som trodde den skulle vara fin
  • Tjollabolla
    Mosen08 skrev 2008-08-12 15:50:40 följande:
    Det fanns ett par så ej strl dock, sen fanns det ljusa byxor med röda o med blå sömmar, wct kläder samt röda o beiga? luvjackor, rosa 3/4 byxor, gråa kjolar och lite t-shirts 30% på allt
    Hmpf! Det hade dom minsann inte när jag var där!!
  • Tjollabolla
    mortillsju skrev 2008-08-12 19:44:55 följande:
    Jag håller med dig och fyller på listanvelourbyxan = exakt kopia på Småfolknohörningtrycket= är inte väl mycket Småfolk över det medigelkottarna= trycket känns som deras eget men igelkottarna finns på flertal tröjor på Lindex nu. Igelkottsår??
    Fast meandi har ju haft exakt samma igelkotte innan. Dom var nog först med det? Jag har en svettis meandi tröja med likadan igelkotte och den är nog några år gammal.
    Jag tycker dom lever för mkt på sina egna gamla kollektioner, ofta har dom print som kommer åter för att dom varit poppis. Kul iofs, men dom är dåliga på att komma med ngt eget nytt!

Godkväll flickor! Nu har vi varit ute och hoppat i vattenpölar

Nu ska jag bråka med powerlistern igen. *snyft*
  • Tjollabolla
    mortillsju skrev 2008-08-12 20:09:53 följande:
    Håller med dig. Igelkotten de har känns som deras egen. Sen har det slumpat sig så att det finns mycket igelkottströjor nu. ganska så gulligt! Och som sagt, visst återupprepar de sig men det gör ju även Molo, Katvig mm. Helt ok tycker jag egentligen.
    Ja alltså visst är det ok att det kommer tillbaka. Det är ju kul när ngt man gillar kommer igen! Men just i höst känns det som att meandi inte har ngt som är nytt och bara deras...
  • Tjollabolla

Godmorgon! Milo tyckte att klockan sju var en bra tid att gå upp. Pyttsan heller! Sambon ligger fortfarande och drar sig i sängen den latmasken. Dessutom somnade jag inte förrän halv fyra i morse, all jobb och dagis ångest kom över mig och jag insåg att det verkligen var dax nu... *snyft*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10